NASA показало знімки гігантського астероїда, що насувається на Землю

Астероїд 2015 TB145. Фото: NAIC-Arecibo / NSF
Вчені показали перші зображення гігантського астероїда +2015 TB145, що насувається на Землю.

Цей об'єкт відкрила американська автоматична система Pan-STARRS на Гаваях, а перші його знімки отримали в обсерваторії Аресібо в Пуерто-Ріко. Про це повідомляється на сайті NASA.

Всього 30 жовтня були отримані шість радіолокаційних знімків астероїда. Розширення зображень дорівнює 7,5 метра на піксель.

За допомогою радіолокаційної системи астрономи дізналися параметри астероїда. У діаметрі небесне тіло досягає 600 метрів (у десять разів більше "тунгуського метеорита"). Астероїд робить повний оборот навколо своєї осі за 5:00 і прямує в бік планети зі швидкістю 35 кілометрів на секунду.

Очікується, що приблизно в 19:00 за київським часом небесне тіло з'явиться на відстані 486 000 км від поверхні Землі (в 1,3 рази більше відстані до Місяця). Астероїд можна буде спостерігати з території Росії (за умови ясного неба) за допомогою бінокля або аматорського телескопа. Відрізнити об'єкт від інших зоряних об'єктів можна за його переміщенням по небу в сузір'ї Великої Ведмедиці.

Астероїд +2015 TB145 відкритий 10 жовтня системами Pan-STARRS і класифікується як потенційно небезпечний об'єкт (через свої розміри і близькість до Землі). До таких об'єктів належать тіла, розміри яких більше 100 метрів і які наближаються до планети на відстань від 7,5 мільйона кілометрів.

Наступного разу астероїд виявиться поруч із Землею у вересні 2018 року на відстані 38 мільйонів кілометрів (це дорівнює приблизно чверті відстані між планетою і Сонцем). У найближчі 100 років він не представляє небезпеки для планети.

Нагадаємо, що космічне агентство США (NASA) показало процес руйнування зірки, яка виявилася занадто близько до чорної діри.

NASA опублікувало фотографію великої корональної діри на Сонці.

путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас