Половина українських роботодавців не звертає увагу на диплом, - дослідження

Такі результати дослідження на українському ринку праці оприлюднив дослідницький центр компанії HeadHunter (hh.ua).
"Половині опитаних при влаштуванні на роботу не доводилося пред'являти диплом", - йдеться у повідомленні.
На думку координатора дослідницьких проектів Київського міжнародного інституту соціології Андрія Кашина, претендент на ту чи іншу посаду зобов'язаний, перш за все, демонструвати загальні розумові здібності та професійні знання, "досвід роботи (особливо – не за фахом) і диплом при цьому стають другорядними".
Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!
На його думку, при підборі молодих фахівців роботодавці, перш за все, звертають увагу на креативність, здатність аналізувати інформацію, системність мислення, здатність до самонавчання тощо - (54%).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські роботодавці оплачують додаткову освіту своїх працівників, - дослідження
Також важливі стресостійкість, гнучкість, ініціативність, відповідальність (51%), розвинені практичні навички за фахом (47%) і рівень розвитку комунікативних навичок (37%).
Тим часом лише 13% компаній вважають важливою наявність додаткової освіти (тренінги, курси тощо), 21% – наявність досвіду роботи, і лише 20% звертають увагу на вищий навчальний заклад, який закінчив молодий фахівець.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як працевлаштуватися у компанії зі світовим ім’ям
У дослідженні також зазначається, що якщо роботодавець і цікавиться дипломом, то в більшості випадків (52%) він просто уточнює факт його наявності.
Лише у чверті опитаних детально розпитували про освіту і спеціалізацію при прийомі на нове місце роботи. Ще 13% претендентів виконували практичні завдання, щоб підтвердити свою кваліфікацію.
Чого не дає диплом
Роботодавці вважають найбільш важливими якостями практично-професійні навички, вміння розв’язувати проблемні ситуації та навички роботи з клієнтами.
Саме цього не вистачає молодим фахівцям. На брак у нинішніх випускників практичних навичок вказали 61% опитаних роботодавців, нездатність розв’язувати проблемні ситуації назвали 38%, брак навичок роботи з клієнтами - 32%.