В тому, що Росія заборонила продукцію Roshen, винен сам Порошенко, - The New York Times
Видання вважає, що українська кондитерська корпорація Roshen має ту саму проблему, що й багато компаній з країн, розташованих між ЄС та Росією. Вона опинилася у пастці на нічийній землі між торговельними блоками, дедалі небезпечнішому місці, оскільки обидва блоки намагаються переконати країн-сусідів (Україна та Молдова) у доцільності укладення ексклюзивних торговельних угод.
The New York Times згадує навіть Фултонівську промову Черчиля, у якій той нагадав про Залізну завісу. Лише у торговельних війнах Росії зі своїми сусідами йдеться радше не про Залізну завісу, а про Молочну або Шоколадну, оскільки Литва теж страждає від заборони на імпорт її молочних продуктів до Росії.
Заборона на продаж продукції Roshen у Росії випливає радше з публічної позиції її власника, Петра Порошенка, що виступає за інтеграцію України з ЄС, а не з Митним Союзом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Roshen шукатиме справедливості щодо ситуації з російськими перевірками у СОТ
"Митний Союз Росії, Білорусі та Казахстану, улюблений проект президента РФ Володимира Путіна, ніколи не зможе дорівнятися ЄС. У 2012 році ВВП країн Митного Союзу становив $2,3 трлн, а ЄС – $16,6 трлн", - йдеться у матеріалі.
Видання також зазначає, що ВВП України, який становить $176 млрд, лише трохи підсилив би російський торговельний блок. Проте, приєднання 46 млн споживачів з України дало б змогу Митному Союзу скоротити відставання від ЄС за чисельністю населення: з Україною у МС було 215 млн осіб населення, у порівнянні з 501 млн у ЄС.
Російські урядовці натякають, що вони лише дають зрозуміти власникам бізнесу у країнах-сусідах, яка втрата ринку на них чекає, якщо їхні уряди вирішать не вступати до Митного Союзу.
Більше про те, що пишуть про Україну західні медіа читайте в огляді"Доля виборів 2015 року вирішується сьогодні"