Бізнес по-українськи: хамство за гроші
Хочете справжнього сервісу??? - НЕ ЇДЬТЕ НА БАЗУ ВІДПОЧИНКУ "ШЕПІЛЬСЬКА", що за Стриєм. Я була в ШОЦІ! Ми забронювали там двомісний номер за 300 гривень (як на мене, не дешево, враховуючи, що це ще не гори).
"Купилась" на те, що там є басейн (і для дітей, і для дорослих), гірка в зі спуском в озеро (така велика, як в Аквапарку), гарна територія... Територія і справді гарна, але ... все почалося із в'їзду.
За вїзд на територію з нас взяли 10 гривень. За що? - не розумію. Тим паче, ми там номер забронювали. то, як ми мали той шлагбаум перелетіти чи як?
А далі було все ще цікавіше. Басейн виявився платним - 25 гривень з дорослого за день. Гірка, яка так гарно виглядала на світлинах в Інтернеті, насправді не працює. А, якби - й працювала - то ОДИН СПУСК з неї коштує 5 ГРИВЕНЬ!!!
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ви не в Європі, щоб жалітись. В Україні треба знати своє місце": сучасний рабовласницький стрій
Альтанками на територія, як нам сказали, Ви можете користуватися безкоштовно, оскільки у нас живете, але на вихідні - ПЛАТНО! 100 гривень!
Ну ... і те, що мене просто "добило". Коли ми замовили вечерю і попросили, щоб дітям розігріли наші відбивні - в рахунок нам вписали 10 гривень за послугу. А після того, як ми запитали, чи можемо ми сісти на вулиці в альтанці - нам відповіли - що можете - але треба буде заплатити за доставку їжі. Скільки? - я вже навіть не питала!
Одним словом - я "ЗА" український національний бізнес. Але не люблю, коли мене ображають. Чому я маю доплачувати за все додатково? Чому на сайті про це жодним словом не сказано? Зважаючи на те, що мій відгук адміністрація сайту "Шепільської" не пропустила - сподіваюсь хтось їм перекаже!
Оригінал: facebook.com/yaryna.kapitan