Як качати права в кафешках. Досвід клієнта
Багато жителів Донецька, та й України загалом, якщо щось їх не влаштовує, найчастіше до кого тільки не звертаються, але тільки не за адресою. Таким чином проблеми не вирішиш, а про те, щоб вони не повторювалися в майбутньому так і поготів. Але досить моралів. Тільки факти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кім Чен Ин проінспектував ресторан та магазин (фото)
Нещодавно я писав про абсурдні правилах в "Ліверпулі", зараз же вирішив зробити підбірку того, як я і мої друзі качали свої права в питних закладах.Картка на знижку
Сиділи якось в піцерії "Нью-Йорк" на бульварі Пушкіна у Донецьку. Зробили замовлення. Однак піцу не несли хвилин 30 - на чеку вказувався час. Я підійшов з претензією до адміністратора. І.. через 5 хвилин піцу принесли, а адміністратор вибачилася і запропонувала в якості компенсації картку на знижку в 5% (їх дають при сумі замовлення в 500 гривень). Я ж заявив, що у мене вже є на 7% і в підсумку мені дали знижку на цілих 10%!
2. 0.5 піни
Знову ж таки у тій таки піцерії. Взяв з дружбанами 3-літровий циліндр для пива. Принесли, але від самого пива до позначки в 3 літри було півлітра піни.
- Піна осяде і буде Вам якраз 3 літри пива! - Зявила у відповідь на наше зауваження офіціантка.
Ми спеціально прочекали хвилин з 10, піна опустилася, але до трьох літрів не вистачало все тих же 500 мл!
Коли я нагадав працівникам піцерії, вони знову не відреагували. Але! Як тільки я попросив їх покликати адміністратора - вони відразу ж принесли відсутню частину напою.
3. Роздратована офіціантка і плед
Цей випадок трапився пізно увечері в суботу, в "Сан Сіті" на перетині Гурова та бульвару. Коли ми зайняли свої місця - до нас хвилин 15 ніхто так і не підходив і це незважаючи на наші прохання до офіціанта, що обслуговував сусідній столик і охоронцеві. Коли ж нарешті нас помітили, то офіціантка поспішала.
- А плед у вас є? - Запитала дівчина з нашої компанії.
- Ні - вже все розібрали! - Відповіла працівниця піцерії.
- А що це за піца "мікс", - запитали ми.
- Ну піца "Мікс", - відповіла вона.
І дійсно, як же ми такі недалекі не могли дізнатися, що в цій піці.
-?
- Ну там є 4 шматочки і все з різною начинкою, - пояснила вона нервово.
Вона перерахувала начинку, але я відволікся і попросив її повторити.
- Давайте швидше! - Роздратовано відповіла та.
Потім вона тупо пішла, так і не прийнявши замовлення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Правовий лікбез. Як боротись з претензіями супермаркетів
Це, звичайно, було вершиною неповаги до клієнтів! Люди до тебе приходять і гроші залишають. У нас є вибір - наступного разу просто підемо до ваших конкурентів! Я пригадую, як у Єревані, не в найдорожчому кафе, над нами, та й іншими відвідувачами офіціантки і господарі літали - чудове обслуговування!
Так от - я одразу ж пішов по Книгу скарг. До мене вийшла адміністратор. Я розповів сітуацію.
Вона пояснила, що нас довго не обслуговували огляду на те, що всі люди кинулися до них після 23 - це типу єдиний заклад, що працює в місті в цей час. Нам замінили офіціанта. І вже через 3 хвилини до столика підійшов ввічливий хлопець і прийняв замовлення. Більше того - плед відразу ж знайшовся!
Коли ж ми розплатилися: поклали 100 гривень, здачі в 7 гривень нам так і не принесли впродовж 15 хвилин. Вочевидь, подумали, що ці гроші ми їм на чай залишили - ага, тут же! Нехай приносять здачу, а там вже вирішимо на свій розсуд, залишимо гроші офіціанту, чи ні.
І знову довелося звертатися - через 3 хвилини здачу нам повернули. Чого ми їх будемо дякувати, якщо мене, моїх друзів (один взагалі з Німеччини приїхав і був просто в шоці від такого) змусили понервувати?
P. S. Робіть те ж саме - зробимо обслуговування кращим. Ми платимо і повинні отримувати відповідний сервіс!