Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Як качати права в кафешках. Досвід клієнта

Як качати права в кафешках. Досвід клієнта
Покарання за півгодинну ігнорацію клієнтів по-американськи. Фото: xeof.net
Блогер з Донецька Влад Безпалов розповідає у ЖЖ, як йому доводилося відстоювати свої права у закладах громадського харчування. Насправді це не складно - головне поважати себе.

 

Багато жителів Донецька, та й України загалом, якщо щось їх не влаштовує, найчастіше до кого тільки не звертаються, але тільки не за адресою. Таким чином проблеми не вирішиш, а про те, щоб вони не повторювалися в майбутньому так і поготів. Але досить моралів. Тільки факти.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кім Чен Ин проінспектував ресторан та магазин (фото)

Нещодавно я писав про абсурдні правилах в "Ліверпулі", зараз же вирішив зробити підбірку того, як я і мої друзі качали свої права в питних закладах.

Картка на знижку

Сиділи якось в піцерії "Нью-Йорк" на бульварі Пушкіна у Донецьку. Зробили замовлення. Однак піцу не несли хвилин 30 - на чеку вказувався час. Я підійшов з претензією до адміністратора. І.. через 5 хвилин піцу принесли, а адміністратор вибачилася і запропонувала в якості компенсації картку на знижку в 5% (їх дають при сумі замовлення в 500 гривень). Я ж заявив, що у мене вже є на 7% і в підсумку мені дали знижку на цілих 10%!

2. 0.5 піни

Знову ж таки у тій таки піцерії. Взяв з дружбанами 3-літровий циліндр для пива. Принесли, але від самого пива до позначки в 3 літри було півлітра піни.

- Піна осяде і буде Вам якраз 3 літри пива! - Зявила у відповідь на наше зауваження офіціантка.

Ми спеціально прочекали хвилин з 10, піна опустилася, але до трьох літрів не вистачало все тих же 500 мл!

Коли я нагадав працівникам піцерії, вони знову не відреагували. Але! Як тільки я попросив їх покликати адміністратора - вони відразу ж принесли відсутню частину напою.

3. Роздратована офіціантка і плед

Цей випадок трапився пізно увечері в суботу, в "Сан Сіті" на перетині Гурова та бульвару. Коли ми зайняли свої місця - до нас хвилин 15 ніхто так і не підходив і це незважаючи на наші прохання до офіціанта, що обслуговував сусідній столик і охоронцеві. Коли ж нарешті нас помітили, то офіціантка поспішала.

- А плед у вас є? - Запитала дівчина з нашої компанії.

- Ні - вже все розібрали! - Відповіла працівниця піцерії.

- А що це за піца "мікс", - запитали ми.

- Ну піца "Мікс", - відповіла вона.

І дійсно, як же ми такі недалекі не могли дізнатися, що в цій піці.

-?

- Ну там є 4 шматочки і все з різною начинкою, - пояснила вона нервово.

Вона перерахувала начинку, але я відволікся і попросив її повторити.

- Давайте швидше! - Роздратовано відповіла та.

Потім вона тупо пішла, так і не прийнявши замовлення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Правовий лікбез. Як боротись з претензіями супермаркетів

Це, звичайно, було вершиною неповаги до клієнтів! Люди до тебе приходять і гроші залишають. У нас є вибір - наступного разу просто підемо до ваших конкурентів! Я пригадую, як у Єревані, не в найдорожчому кафе, над нами, та й іншими відвідувачами офіціантки і господарі літали - чудове обслуговування!

Так от - я одразу ж пішов по Книгу скарг. До мене вийшла адміністратор. Я розповів сітуацію.

Вона пояснила, що нас довго не обслуговували огляду на те, що всі люди кинулися до них після 23 - це типу єдиний заклад, що працює в місті в цей час. Нам замінили офіціанта. І вже через 3 хвилини до столика підійшов ввічливий хлопець і прийняв замовлення. Більше того - плед відразу ж знайшовся!

Коли ж ми розплатилися: поклали 100 гривень, здачі в 7 гривень нам так і не принесли впродовж 15 хвилин. Вочевидь, подумали, що ці гроші ми їм на чай залишили - ага, тут же! Нехай приносять здачу, а там вже вирішимо на свій розсуд, залишимо гроші офіціанту, чи ні.

І знову довелося звертатися - через 3 хвилини здачу нам повернули. Чого ми їх будемо дякувати, якщо мене, моїх друзів (один взагалі з Німеччини приїхав і був просто в шоці від такого) змусили понервувати?

P. S. Робіть те ж саме - зробимо обслуговування кращим. Ми платимо і повинні отримувати відповідний сервіс!

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер