Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Як отримати аудиторію з допомогою Facebook

Як отримати аудиторію з допомогою Facebook
Фото: mashable.com
Більшість підприємств зосереджуються на своїй сторінці у Facebook. Зокрема, вони хочуть знати, як отримати більше лайків і фанатів.

Саме такі питання ставлять підприємства, які хочуть зростати разом із Facebook. Проблема в тому, що вони втрачають із поля зору більш широку картину, яку пропонує Facebook. Звичайно, ці питання суттєві. Проте, давайте дивитися правді в очі: багато хто з ваших клієнтів не потребує, щоб ви йому подобалися у Facebook (вони просто не мають до вас жодного діла), а більшість ваших шанувальників, напевно, вже давно роблять бізнес разом із вами.

Подумайте про те, як ви використовуєте Facebook. Ви не прогулюєтеся цією соцмережею, позначаючи "лайками" випадкові сторінки тих підприємств і бізнесу, який ви ще не використовуєте або тільки плануєте використовувати (за винятком деяких брендів, що особливо вас надихають). Зазвичай на Facebook нам подобаються ті ж самі речі, які ми використовуємо в реальному житті.

Ваш новий найкращий клієнт вже підключений до ваших поточних клієнтів

Реальна вартість Facebook у тому, що він прив’язаний до зростання бізнесу та залучення нових клієнтів. Мова йде не про залучення нових незнайомців, яким ви подобаєтесь, а йдеться про "висвітлення" вас для друзів ваших шанувальників. Це найкращі перспективи для вас, і насправді ви вже переступили однією ногою через поріг, тому що один з їхніх друзів (той, кому вони висловлюють свою довіру і повагу) вже вирішив почати робити бізнес з вами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook краде гроші та додає кілограмів

Наприклад, якщо ви думаєте про купівлю велосипеда, ймовірним є те, що ви запитаєте поради у вашого друга, який є завзятим ентузіастом їзди на велосипеді. Якщо ви помітили, що він часто коментував сторінку велосипедного магазину на Facebook, ви, швидше за все, завітаєте до цього магазину, коли прийде час купувати велосипед.

Якщо ви вже знаєте про цей велосипедний магазин із повідомлень вашого друга і повідомлень інших друзів, тоді у вас, можливо, вже склалося доволі добре враження про нього, і ви не будете зайвий раз розпитувати вашого друга, а відразу попрямуєте до магазину.

Освоїти Social Graph

Справа в тому, що ми дружимо з людьми, які схожі на нас. Це означає, що наші друзі і соціальні зв'язки є кращим джерелом для початку нового бізнесу для підприємств, з якими ми взаємодіємо.

Наприклад, якщо є ресторан, який ви любите, тоді певна кількість ваших друзів захоче завітати до цього ресторану. Якщо ви виявите новий інструмент для соціальної взаємодії, певна кількість ваших друзів може ним також зацікавитись. Також виявляється, що жменька ваших друзів відвідує ті самі концерти, на які ходите ви.

Ми дружимо з людьми, такими як і ми, отже, поширювати у соціумі свій месидж - може бути вашим найкращим способом підвищувати обізнаність серед нових клієнтів, які з великою ймовірністю будуть зацікавлені придбати ваш продукт.

Реальна вартість Facebook – це друзі ваших шанувальників

Багато компаній думають про Facebook, як про місце, де можна отримати нових клієнтів, і він, звичайно, може таким бути. Але найефективніший спосіб отримати цих нових клієнтів - через вимовлене слово (або його онлайн-версію, яку, можливо, слід назвати набране-на-клавіатурі слово?).

Багато компаній хочуть отримати нову аудиторію з допомогою Facebook, але вони просто не знають, як це зробити. Відповідь проста: за допомогою ваших шанувальників. Ось деякі зі способів, з допомогою яких ви можете використати ваших поточних клієнтів, щоб підвищити поінформованість про себе серед їхніх друзів:

- заохочуйте взаємодію з певним контентом для підвищення їх обізнаності

- проводьте конкурси, завдяки яким ваші шанувальники будуть дізнаватися цікаві речі про вашу особистість

- просіть ваших відвідувачів розміщувати фотографії на вашій сторінці Facebook

- приділяйте увагу вашим відвідувачам на вашій сторінці Facebook

- створюйте стимули для обміну контентом

- влаштовуйте конкурси для збільшення обміну та соціальної взаємодії

- примножуйте надзвичайні враження від візуального перегляду, яким ваші відвідувачі бажали б ділитися на своїх сторінках

- надавайте масовості подіям, свідком яких ви є.

Оригінал: mashable.com, Переклад: ipress.ua

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер