74-річний киянин робить електросмарти вартістю $5 тис і готує масове виробництво
Про це пише AIN.UA.
Автомобілі Рудик став робити своїми руками. Він ніколи не виготовляв нічого на замовлення, всі ідеї - його власні. Основна мета - зробити недорогий міський автомобіль, який коштував би трохи дорожче, ніж мотоцикл і був доступний кожному киянину.
Спочатку Рудик виробляв автомобілі зі звичайними бензиновими двигунами, як правило, від мотоциклів. Проте з часом вирішив, що майбутнє все-таки за електродвигунами.
"У звичайних двигунах багато зайвих механізмів. Все, що має бути в автомобілі - це кермо, чотири колеса, гальмо і газ. Ну та акумуляторні батареї, які це все приводять у рух", - упевнений винахідник.
Більше 30 років він прагнув до ідеалу і, нарешті його знайшов. Це остання розробка Рудика - легкий двомісний електрокар "Панько".
"Бензинові і дизельні авто - минуле, скоро їх не буде. Їм років п'ять залишилося, сьогодні бум на електричні авто. Вони з'явилися давно, але не можна було їх робити, бо не було акумуляторних батарей. Сьогодні вони є - досить потужні, компактні і недорогі, тому починається нова епоха в автомобілебудуванні", - упевнений винахідник.
Рудик так і не зважився одну з моделей поставити на конвеєр - не було остаточно задоволений результатом. Втім, "Панько" може стати першою серійною моделлю Рудика - зараз він веде переговори про запуск виробництва першої партії. Для початку, 10 штук в місяць.
Фото: ain.ua
Вже є підприємство, яке готове зайнятися випуском автомобілів Рудика - Харківський автомобільний завод, досить великий, сьогодні займається ремонтом військової техніки.
"Вони до нас приїжджали, і ми домовилися, що за нашими кресленнями вони виготовлятимуть такі автомобілі і продавати їх. Я віддаю їм безкоштовно техдокументацію, ідею - все. Вони можуть самі робити машини і самі продавати. Мені від них нічого не треба. Єдине, що я прошу - щоб на корпусі була табличка з написом "Рудик" - мені цього достатньо", - каже винахідник.
Фото: ain.ua
У команді Рудика - конструктор, інженер, який робить технічну документацію, і кілька робітників - вони займаються безпосередньо складанням. Комплектуючі закуповують в Китаї у виробника - це самий бюджетний варіант. Таким чином, одна машина, включаючи всі витрати - від закупівлі деталей до збірки - обійдеться на виробництві до $5 тис.
Про ринковою ціною Рудик поки не говорить, але планує, що спочатку націнка буде зовсім невелика - скажімо, $1 тис. А у міру зростання попиту ціна також буде рости. Втім, в Європі автомобілі з аналогічними характеристиками коштують від €8 тис і вище.