Американці подали до суду на Facebook за порушення таємниці листування
Група користувачів Facebook подала колективний позов проти соціальної мережі. Два мешканці США стверджують, що адміністрація Facebook контролює особисте листування і використовує інформацію із комерційною метою.
У позовній заяві йдеться, що Facebook систематично перехоплює приватні повідомлення користувачів і продає зібрану інформацію постачальникам послуг, рекламодавцям і маркетологам. Цим, стверджують позивачі, Facebook порушує закони про стеження за громадянами США і закони Каліфорнії про захист приватного життя.
Позивачі стверджують, що щоразу, коли користувач Facebook відправляє посилання на зовнішній вебсайт у приватному повідомленні, Facebook сканує його для аналізу активності користувача у мережі.
У Facebook звинувачення називають безпідставними ."Ми будемо захищатися з усією рішучістю", - заявили представники соціальної мережі.
Позивачі вимагають від Facebook компенсувати завдані їм збитки з розрахунку $100 за кожен день ймовірних порушень, або виплатити по $10 тис кожному, чиє право на конфіденційність порушувалося.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повідомлення про "повну приватність" Facebook – фальшивка
У позові, поданому на початку цього тижня, містяться посилання на результати незалежного дослідження. Його автори стверджують, що знайшли докази того, що Facebook переглядає вміст особистого листування "з метою, не пов'язаною із полегшенням передання повідомлень".
"Сформоване у користувачів уявлення, що зміст повідомлень, переданих через Facebook, є приватним, надає Facebook надзвичайно вигідні можливості", - йдеться у дослідженні. "Оскільки користувачі вважають, що спілкуються на інтернет-майданчику, вільному від контролю, вони можуть розкривати таку особисту інформацію, яку приховали б, знаючи, що їхнє листування перебуває під контролем", - заявляють автори дослідження.
Вперше соціальну мережу звинуватили у скануванні приватних повідомлень у 2012 році. Тоді адміністрація Facebook визнала, що враховує посилання, які надсилають один одному користувачі, але запевнила, що приватна інформація не розголошується.
Влітку 2013 року соцмережа погодилася сплатити 20 млн компенсації за використання у рекламі імен і фотографій користувачів.
За матеріалами BBC