Користувачам Facebook байдуже, як соцмережа захищає їхні приватні дані
У голосуванні взяла участь лише незначна частка користувачів Facebook, незважаючи навіть на можливе збільшення обсягу особистих даних, якими соцмережа ділитиметься з третіми сторонами.
Загалом з 3 грудня проголосувало близько 669 тис осіб, тобто майже 0,06% з більше ніж одного мільярду користувачів Facebook.
На сторінці голосування Facebook вчора розмістив повідомлення: "Голосування з визначення політики сайту закрите. Незабаром ми оголосимо результати і повідомимо про зміни".
За правилами сайту, для того, щоб адміністрація Facebook змінила свою політику конфіденційності даних, у голосуванні повинні взяти участь більше ніж 30% активних зареєстрованих користувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як отримати аудиторію з допомогою Facebook
Голосування, хоч воно і не змусить адміністрацію змінити плани, виявило цікаві тенденції. Незважаючи на стрімке зростання аудиторії Facebook, виявилося, що кількість осіб, які цікавляться політикою захисту особистих даних, або ж взагалі розуміють її, залишається незмінно низькою.
З тих, хто голосував, переважна більшість користувачів висловилася за збереження старої політики конфіденційності.
За це проголосувала 589 141 особа, а за запропоновані зміни – 79 731 особа.
Адміністрація запропонувала користувачам проголосувати за зміни, які дозволять соцмережі продавати особисту інформацію користувачів зовнішнім провайдерам реклами. Цим Facebook створить нове джерело прибутку, для якого використає величезну кількість людей, які регулярно відвідують сайт.
Завдяки трафіку Facebook, зовнішня рекламна мережа може значно збільшити свої прибутки.
За матеріалами SlashGear.