Астрономи побачили найдавнішу галактику

Фото: AFP
Команда японських астрономів заявляє, що за допомогою телескопа на Гаваях їм вдалося побачити найдавнішу галактику. Це відкриття конкурує з заявами інших груп вчених, які займаються пошуком найдавнішої галактики.

Про це повідомляє The Telegraph.

Японські вчені стверджують, що дана галактика сформувалася 12,91 млрд світових років тому. Їхні дослідження будуть оприлюднені в журналі Astrophysical Journal. Вчені використали для досліджень телескопи Субару та Кек на вершині Мауна Кеа.

Річард Еліс з Каліфорнійського інституту технологій, впливовий експерт з космології та формування галактик, вважає, що остання знахідка японських астрономів є найбільш переконливою з усіх попередніх відкритих галактик.

Він вважає, що заява японців більш обґрунтована, оскільки вони висувають очевидні аргументи. Хоча, як зазначає Еліс, ця галактика не набагато відрізняється від попередніх знахідок минулого року, тим не менш, на загальну думку, це найвіддаленіша галактика з усіх, які претендують на звання найстаршої.

У 2010 році французька команда у телескоп Хабл побачила галактику, вік якої 13,1 млрд світових років. Минулого року астрономи у Каліфорнії стверджували, що змогли побачити галактику віком 13,2 млрд світових років. Однак обом командам ще потрібно обґрунтувати свої методи досліджень.

Також у червні цього року команда Аризонського університету заявила, що за допомогою телескопа в Чилі знайшла галактику на відстані 13 млрд світових років.

ЧИТАЙТЕ: Марсохід надіслав видовищні знімки Червоної планети

Світовий рік – це відстань, яку світло долає за рік. За сучасної теорії, всесвіт виникнув із вибуху, який називають Великим Вибухом, приблизно 13,7 млрд років тому. Тому астрономи використовують найпотужніші телескопи, щоб зазирнути до початків всесівіту. Змогу побачити віддалену галактику можна порівняти з подорожжю в часі.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер