БІЗНЕС & ФІНАНСИ
НОВИНИ
Соцмережа Facebook вирішила скасувати тривалу заборону на рекламу компаній, що займаються криптовалютами.
Фото: gettyimages.com
Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин.
Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Facebook повертає рекламу криптовалют
Ми робимо це, тому що криптовалютний ринок продовжує розвиватися та стабілізуватися протягом останніх років. Спостерігається більше державного регулювання, які встановлюють більш чіткі правила для їхньої галузі

Про це повідомляє CNBC.
Нещодавно компанія дозволила подавати компаніям заявки на розміщення реклами, для чого необхідно було подати одну з трьох дозволених ліцензій.
Тепер Facebook розширив кількість дозволених ліцензій для компаній, що займаються криптовалютами, з 3 до 27. Без ліцензії компанії, як і раніше, не мають права рекламувати свої послуги.
"Ми робимо це, тому що криптовалютний ринок продовжує розвиватися та стабілізуватися протягом останніх років. Спостерігається більше державного регулювання, які встановлюють більш чіткі правила для їхньої галузі", – йдеться у заяві компанії.
Facebook заборонив рекламу криптовалют у січні 2018 року, але згодом дещо пом’якшила цю заборону в травні 2019 року. Заборона не дозволяла стартапам у сферах криптовалют та блокчейну рекламувати свою роботу та охоплювати потенційних клієнтів у Facebook та Instagram.
Читайте також: У США Walmart тестує продаж біткоїнів у магазинах
Читайте новини також російською мовою.
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
Пропонуємо Вам також почитати на iPress.ua новини України. Останні новини тільки у нас.
КОМЕНТАРІ (0)
+Додати коментар
02 12 2021 15:55
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
-
ФОТО Україні треба $5 мільярдів щомісяця: як наповнювався бюджет з 24 лютого
-
ФОТО Українці цьогоріч взяли мікрокредитів на рекордні 50 мільярдів
-
ФОТО В Ізраїлі знайшли срібний 2000-річний шекель
Як вплинула коронакриза на світ бізнесу: що говорить експерт
Глобальний збій: чому "падають" сайти соцмереж та інтернет-сервісів і як це шкодить користувачам