Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Фірмам з оточення Коломойського не вдалося монополізувати обслуговування літаків і пасажирів у "Борисполі"

Фірмам з оточення Коломойського не вдалося монополізувати обслуговування літаків і пасажирів у
Фото: molbuk.ua
Дві фірми, які за інформацією видання "Наші гроші" належать до орбіти відомого бізнесмена Ігоря Коломойського, спробували повністю взяти під свій контроль обслуговування літаків і пасажирів у міжнародному аеропорті "Бориспіль".

Про це йдеться у сюжеті Аліси Юрченко у телепрограмі "Наші гроші".

Мова йде про фірми "Інтеравіа" та "Аерохендлінг".

За інформацією видання, сьогодні 93-95% ринку пасажирського обслуговування та 65-70% наземного обслуговування літаків в аеропорту "Бориспіль" вже належить "Інтеравіа" та "Аерохендлінгу". Натомість решта часток належать службам аеропорту.

12 грудня 2014 року директор аеропорту Євген Дихне підписав наказ про те, що аеропорт відмовляється від надання послуг власними силами і починає закуповувати послуги наземного хендлінгу у компаній "Інтеравіа" та "Аерохендлінг" .

Дихне також розіслав листи авіакомпаніям, запропонувавши їм обслуговувати своїх пасажирів силами "Інтеравіа" та "Аерохендлінгу".

ЧИТАЙТЕ: Міжнародний аеропорт "Бориспіль". Прогулянка по новому терміналу "D" (фото)

Передбачалося, що 640 працівників аеропорту мали б припинити трудові відносини з "Борисполем" та працевлаштуватися за бажанням на роботу до однієї з двох компаній. Більше того, приватники також мали взяти в оренду техніку аеропорту.

Аеропорт отримав би вигоду за рахунок того, що компанія-переможець тендеру на закупівлю послуг з наземного обслуговування літаків мала повертати "Борисполю" 10% від чистого доходу.

Однак плани директора поламалаи працівники "Борисполя", які почали звертатися до Міністерства інфраструктури. Міністерство втрутилося у ситуацію і скандальні рішення щодо відмови держпідприємства від хендлінгових послуг скасували.

Крім того, оголошено конкурс на нового керівника "Борисполя", який за оцінками міністра інфраструктури Андрія Пивоварського, має бути завершений у лютому.

Найбільша з приватних фірм – "Інтеравіа" – напряму належить авіаперевізнику "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), який після банкрутства "АероСвіту" асоціюється з прізвищем Ігоря Коломойського. Саме до МАУ перейшли з "Аеросвіту" низка топ-менеджерів.

Власником 99,9% компанії "Аерохендлінг" є кіпрська компанія Renorm Limited, яка у свою чергу належить іншій кіпрській компанії – S.I. Cylaw Services Limited. Остання відома в Україні як секретарська компанія, що володіє активами в інтересах інших клієнтів. Наприклад, Миколи Злочевського та Сергія Курченка. Cеред нинішніх клієнтів кіпрської S.I. Cylaw Services Limited є і засновник МАУ – кіпрська компанія Ontobet Promotions Limited.

Власником 0,1% "Аерохендлінгу" є Жанна Прокопенко, яка раніше працювала в збанкрутілому "АероСвіті". Крім того, вона очолювала компанії "Кепітел Інвестмент Проджект" та "Інвестмент Проджектс Менеджмент", які також є власниками МАУ.

Як повідомляв iPress.ua, 31 грудня Міністерство інфраструктури України оголосило конкурс на посаду генеральних директорів "Укрзалізниці", аеропортів "Бориспіль" і "Львів".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян