Кияни об’єдналися проти секс-індустрії під час Євро-2012
22 травня 2012, 15:48
Фото: kievskaya.com.ua
Київська громадськість виступила проти розповсюдження секс-індустрії під час проведення в Україні Євро-2012.
Про це 22 травня на прес-конференції повідомила голова комісії з питань підготовки та проведення Євро-2012 при Київській міськдержадміністрації Сніжанна Держановська.
За її словами, кияни та громадські діячі обурені тим, що Київ пропагують як столицю секс-індустрії. Це створює небезпеку і загрозу позитивному іміджу Києва та Україні в цілому. Кожен матеріал, який розміщений в ЗМІ, є прямою рекламою сфери інтим-послуг. За два місяці громадськими діячами зібрано безліч матеріалів, заголовки яких виголошують, що секс-індустрія до Євро-2012 готова.
Зокрема, про стрімкий розвиток секс-індустрії напередодні Євро-2012 свідчить поява в Інтернеті великої кількості оголошень про надання послуг інтимного характеру, а також набір дівчат для тимчасової роботи, які відповідають певним параметрам.
У Міжнародному аеропорту "Бориспіль" поширюють туристичні карти, які, поряд із маршрутами і корисними телефонами, пропонують гостям "ближче познайомитись" з українськими дівчатами, відвідавши масажні і СПА-салони або відповідні агентства.
У Лондоні навіть існують так звані "фан-тури в Україну", які пропонують розваги з українськими красунями.
Громадськість вживає радикальних заходів
Держановська наголосила, що ініціатива "Секс-індустрія в Україну дискваліфікована!" отримала підтримку з боку КМДА, Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі та Міністерства внутрішніх справ України.
Ця ініціатива передбачає:
●проведення широкомасштабної рекламної кампанії (прес-конференцій, створення та запуск сайту www.nomore.org.ua; поширення інформаційного інструментарію в закладах розміщення вболівальників);
● проведення в Києві (22 травня в готелі "Radisson") тренінгу для керівників закладів розміщення вболівальників Євро-2012, де своїм досвідом поділяться американські тренери; організація подібного заходу у Харкові (24 травня);
● підписання меморандуму про співпрацю між приймаючими містами щодо ефективної реалізації кампанії;
● привернення уваги громадськості до кампанії та залучення її до активних дискусій на сторінках у соціальних мережах та інше.
Також будуть проведені перевірки об'єктів зовнішньої реклами на зміст реклами секс-послуг. Активісти перевірятимуть торгові точки та заклади громадського харчування на наявність товарів з рекламою послуг сексуального характеру. Також інспектуватимуть і готелі на предмет надання секс-послуг.