Інтернет став рупором Меркель та інших претендентів на крісло в Бундестазі
37% дорослого населення Німеччини в репрезентативному опитуванні, проведеному Інститутом громадської думки Forsa на замовлення Федерального об'єднання інформаційних, телекомукаційних і комп'ютерних технологій Bitkom, стверджують, що Інтернет робить це політиків ближчими до виборців.
Вони вважають, що саме Інет цього року матиме вирішальний вплив на вибори в Бундестаг. А серед населення Німеччини віком від 18 до 29 рокі про це заявила майже половина опитуваних (48%).
Починаючи з 2009 року, німецькі політики дедалі частіше працюють з виборцями через Інтернет. Такі соціальні платформи, як Twitter, Xing та Facebook, стали рупорами для багатьох обранців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дід Ангели Меркель був поляком і воював проти німців
Серед них, як відомо, і канцлерка. Зокрема, чотири роки тому Анґела Меркель мала 16,2 тис друзів у Facebook і 69 тис у мережі StudiVZ. Відтоді рейтинг Меркель в нтернеті суттєво зріс: зараз вона має майже 260 тис друзів в усіх соціальних мережах. Жоден інший німецький політик не може похвалитися такою кількістю.
Інтернет є важливою комунікативною платформою, і німецькі політики це зрозуміли. Онлайн-платформа Pluragraph підрахувала, що 86% нинішніх депутатів Бундестагу мають як мінімум по одному профілю в соціальній мережі. З них 76% зареєстровані в соціальній мережі Facebook, 50% використовують Twitter і 41% - відеплатформу Youtube.
Та чи відобразиться виборча кампанія в інтернеті на результатах виборів у Бундестаг, які відбудуться у вересні 2012 року? На думку голови Bitkom Дітера Кемпфа, інтернет-рейтинги тих чи інших політиків на загальну картину виборів не вплинуть.
"Результати передвиборчої кампанії в Інтернеті матимуть незначний вплив на вибори", - прогнозує експерт.