У проекті "Південний потік" Німеччина захищатиме інтереси свого бізнесу, - дипломат
Німеччина буде захищати інтереси німецького бізнесу під час будівництва "Південного потоку". Про це заявив посол Німеччини у Росії Рюдігер фон Фріч, пише Gazeta Wyborcza.
За словами Фріча, уряд Німеччини має намір захищати інтереси німецького бізнесу під час будівництва газопроводу "Південний потік". При цьому влада держави розраховує на успішний результат вирішення Єврокомісією всіх проблемних питань, пов'язаних з ним.
Як заявив посол, Єврокомісія має заперечення щодо проекту будівництва газопроводу тільки щодо Болгарії, однак питання розглядається у на необхідному рівні. Він зазначив, що підтримка німецьких компаній є одним з головних завдань уряду Німеччини, і саме це вважає своїм особистим обов'язком.
ЧИТАЙТЕ: Німеччина накопичує газ, не чекаючи поки Росія перекриє вентиль
У будівництві "Південного потоку" задіяна компанія з Німеччини Winter Shall.
Рюдігер фон Фріч із січня є послом Німеччини у Росії, а до цього впродовж трьох з половиною років був послом Німеччини у Польщі.
Нагадаємо,17 квітня Європарламент ухвалив резолюцію, в якій рекомендував Раді Європи прискорити введення економічний санкцій проти Росії та переглянути російсько-європейські проекти, зокрема, "Південний потік". Проект будівництва газопроводу вимагає узгодження з боку ЄС щодо відповідності "третьому енергопакету", який не дозволяє одній компанії бути одночасно власником і оператором енерготранспортних мереж.
24 червня Росія підписала угоду про будівництво "Південного потоку" з Австрією. 7 липня про підтримку проекту заявила Болгарія. 9 липня сербська національна газова компанія "Сербіягаз" підписала контракт із "Газпромом" на будівництво ділянки "Південного потоку".
11 липня про намір підтримувати будівництво "Південного потоку" заявила Італія, яка до початку 2015 року головуватиме у Євросоюзі.
"Південний потік" - проект газопроводу з Росії до Європи в обхід України, який пролягатиме дном Чорного моря і проходитиме територіями Болгарії, Сербії, Угорщини, Греції та Словенії до кінцевих пунктів в Австрії та Італії.