Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Під час Євро-2012 найбільше заробили аеропорти, таксисти і ресторани

Під час Євро-2012 найбільше заробили аеропорти, таксисти і ресторани
Фото: forum.lvivport.com
За час проведення чемпіонату Євро-2012 українські аеропорти, служби таксі та ресторани зуміли заробити надвисоку виручку.

Про це пише видання "Главред".

Поки що, краще за всіх заробили аеропорти.

За оцінками влади Львова, за час проведення Євро-2012 львівський аеропорт обслужив 50 тис. пасажирів та 900 рейсів. Загальний пасажиропотік у львівському аеропорту виріс в 2-2,5 рази в порівнянні зі звичайним періодом.

Харківський аеропорт за час Євро-2012 обслужив 750 літаків і 52,5 тис. пасажирів. Тут пасажиропотік зріс в 4,5 рази в порівнянні зі звичайним режимом роботи.

Аеропорт "Бориспіль". Фото: kbp.aero

За перші чотири дні (влада Донецька обіцяє днями надати більш свіжу статистику) футбольного турніру донецький аеропорт обслужив 336 рейсів і 17,6 тис. пасажирів. Півфінал додав повітряним воротам Донецька ще близько двохсот додаткових авіарейсів - це приблизно 50 000 футбольних вболівальників.

Справжнім рекордсменом став столичний аеропорт "Бориспіль". Тільки за три дні Євро-2012 головний аеропорт країни прийняв близько 90 000 пасажирів, а от з іншим аеропортом столиці - «Києвом» (Жуляни) - справи йдуть гірше: аеропорт прийняв менше 7 тисяч пасажирів.

Ресторатори й таксисти рахують надприбутки

Непогано зуміли заробити заклади громадського харчування. Ціни росли просто на очах - забронювати столик в день матчу було майже неможливо. Та й у звичайні дні там було достатньо клієнтів.

"У мене вперше так багато клієнтів. Місяць такої роботи - і можна всю зиму відпочивати", - розповів про свій прибуток від Євро-2012 Андрій Д., власник одного невеликого кафе (не найпопулярнішого), розташованого в центральній частині міста.

За словами Андрія, у дні чемпіонату він підняв ціни в меню приблизно на 25%. Правда, грошей за перегляд матчів, що транслювалися в закладі, на відміну від своїх конкурентів, брати не став.

Заробити також зуміли служби таксі.

Фото: taxi-alliance.com.ua

У середньому в червні вартість поїздки подорожчала приблизно на 15%. Наприклад, поїздка від київського залізничного вокзалу до станції метро "Мінська" коштувала 65 гривень, а місяцем раніше таку ж відстань можна було подолати за 50 гривень.

У дні матчів викликати машину було досить проблематично. За оцінками експертів,під час проведення чемпіонату таксисти зуміли збільшити свою виручку майже на 40% - в середньому до 40 000 гривень з машини.

Надії готельєрів і рантьє не виправдалися

Через високі ціни готелям не вдалося досягти 100% наповнюваності, також складно було власникам квартир знайти тимчасових орендарів. У середньому в готелях (в центрі) залишались порожніми близько 12% місць, в хостелах - близько 20%. А пропозиції на квартири в десятки разів перевищували попит.

Готель "Шахтар Плаза". Фото: arena.lviv.ua

Експерти підсумовують, що в середньому кожен приїжджий турист витрачав близько 100 євро в день. Тобто, за приблизними оцінками, на кожне місто, що приймав чемпіонат, надійшло до 20 млн євро.

Окремо варто згадати безпосередньо футбольну складову - за участь у футбольному чемпіонаті Європи збірна Україна заробила для Національної федерації футболу 10 млн. євро. До речі, українська команда також отримає від ФФУ додатково ще один мільйон євро.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times