Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Пільгове розмитнення: за рік спецрежиму українці ввезли 50 тис. автомобілів

Пільгове розмитнення: за рік спецрежиму українці ввезли 50 тис. автомобілів
Фото: publika.uz
Державна фінансова служба повідомила, що починаючи з 1-го серпня 2016 року по сьогоднішній день в Україну імпортували вже більше 50 тис. автомобілів в рамках дії пільгових ставок згідно закону №3251.

Про це це повідомив депутат Роберт Горват - один з ініціаторів цього закону, передає AUTO-Consulting.

"Це принесло бюджету 4,1 млрд гривень податкових надходжень з імпорту таких автомобілів", - наголошується у повідомленні.

Відповідно до закону рівно рік тому відбулося зниження акцизного збору при ввезенні в країну легковиків з бензиновим двигуном об'ємом циліндра 1-1,5 л майже в 22 рази - до 0,063 євро за 1 куб. см. Більш ніж у 13 разів знизився розмір акцизу на дизельні автомобілі з півторалітровим двигуном - до 0,103 євро за 1 куб.см.

В результаті пільгові ставки фактично стали ідентичними акцизам при імпорті в країну нових автомашин. Правда, є певні обмеження: пільги поширюються на автомобілі випущені не раніше 1 січня 2010 року. Тобто правила працюють при імпорті автівок, чий вік не більше 6 років, а вміст шкідливих речовин у вихлопних газах відповідає екологічному стандарту Euro 5.

Крім того, автомобіль потрібно було імпортувати тільки самостійно і лише для власних потреб. З сьогоднішнього дня перші автомобілі, завезені в рамках згаданих пільг, почнуть надходити і на вторинний ринок. Тепер їх перепродаж стає абсолютно легальним. Так, що на вторинному ринку очікується нове поповнення.

Таким чином на вітчизняному авторинку задався новий/старий тренд, коли в країну, масово хлинуть вживані автомобілі. Що загалом може негативно вплинути і на ринок нових автівок.

Нагадаємо, напередодні стало відомо, що в Україні почали штрафувати власників авто на литовських номерах.

Раніше комітет ВР прийняв рішення щодо законопроекту, яким хоче зобов'язати власників автівок з єврономерами сплачувати за розмитнення 2 євро на день.

Раніше, Президент України Петро Порошенко заявив про намір ліквідувати схеми ввезення автомобілів на іноземній реєстрації.

 

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян