Рахункова палата "обламує" "Борисполю" крила
Про це заявили у вівторок, 6 березня, у Рахунковій палаті.
Підвищення пропускної спроможності терміналу D і будівництво в ньому окремим VIP-зони призвели до збільшення боргових зобов'язань аеропорту на 2,6 млрд грн. На думку відомства, для цих цілей достатньо було і потужностей терміналу С.
Інвестиції в розвиток "Борисполя" виявилися економічно необгрунтованими, вважають у РП. Після проведення Євро-2012 завантаженість аеропорту становить 32%. Зараз його пропускна здатність сягає близько 25 млн осіб на рік, тоді як обслуговують в ньому близько 9 млн пасажирів (у минулому році - 8,47 млн).
ДИВІТЬСЯ ФОТО: Міжнародний аеропорт "Бориспіль". Прогулянка по новому терміналу "D"
У січні "Бориспіль" скоротив пасажиропотік на 18% - авіакомпанія "АероСвіт", яка практично припинила свою роботу, перевезла лише 48,19 тис пасажирів, тоді як роком раніше - 175,95 тис чоловік.
Натомість, голова комітету Верховної ради з питань транспорту і зв'язку Борис Колесніков, який керував підготовкою України до проведення Євро-2012 заявив, що експерти Рахункової палати просто не мають достатню кваліфікацію для визначення ефективності роботи аеропорту, пише "КомерсантЪ-Украина".
На перспективу
"Всі аеропорти Туреччини і ОАЕ були побудовані "на виріст". Скоро "Бориспіль" передадуть у концесію, це допоможе його розвитку, і пасажиропотік зросте", - переконує депутат.
У прес-службі "Борисполя" додають, що "горизонт планування" під час розвитку аеропортів зазвичай становить 15-20 років, і будівництво "Борисполя" ведуть з урахуванням майбутніх потреб авіакомпаній та пасажирів. "У 2016 році пасажиропотік через термінал D сягне піку, а до 2020-го пасажиропотік становитиме 15 млн осіб", - кажуть там.
Реконструкцію не можна було проводити за держкошти, додають в РП.
Тепер "Бориспіль" швидше за все звернеться до суду з вимогою скасувати результати перевірки Рахункової палати, припускає керівний партнер юрфірми "Сергій Козьяков і партнери" Сергій Козьяков.