Росія вирішила розмістити в Арктиці винищувачі МіГ-31
Про це інформує російська служба BBC.
"В Арктиці ми розміщуємо як засоби розвідки для виявлення літальних апаратів противника, так і винищувальну авіацію, зокрема, МіГ-31, які ми плануємо розмістити на арктичних аеродромах", - сказав Макаров.
За його словами, літаки МіГ-31 у випадку військового конфлікту будуть прикривати російські судна, які ходитимуть по Північному морському шляху.
Генерал також сказав, що найближчим часом планується розгорнути в Арктиці мережу радіолокаційних станцій, які можуть працювати практично без персоналу.
Як повідомляв iPress.ua, військові НАТО стурбовані активністю російських кораблів на норвезькій базі в Арктиці. За інформацією, деякі з сейсморозвідувальних суден, що знаходяться на норвезькій військово-морській базі Olavsvern в Арктиці, пов'язані з державним енергетичним гігантом Російської Федерації "Газпромом".
Довідка
МіГ-31 (за кодифікацією НАТО: Foxhound — «Лисяча гонча») — двомісний надзвуковий всепогодний винищувач-перехоплювач дальньої дії. Є модернізованим варіантом радянського одномісного винищувача 1970-х років МіГ-25.
Перспективний літак створювався, перш за все, для прикриття території СРСР від удару крилатими ракетами з боку Арктики, де не існувало суцільного радіолокаційного поля.
За компонуванням Е-155МП багато в чому аналогічний МіГ-25, проте зовнішня схожість оманлива, оскільки фюзеляж нового перехоплювача є несучим, і на окремих режимах польоту може створювати до 25 % підйомної сили. Змінилося співвідношення конструкційних матеріалів в планері літака, вироби зі сталі на Е-155МП становили 50 % маси конструкції, з титану — 16 %, з алюмінієвих сплавів — 33 %, в той же час композити, як і раніше, використовуються вкрай обмежено.
Радикальні відмінності нового перехоплювача від МіГ-25 полягають в установці двоконтурних двигунів Д-30Ф6 з форсажною камерою; прицільно-навігаційного комплексу, РЛС і озброєння нового покоління; наявності екіпажу з двох чоловік.