Соцмережі та новинні сайти дедалі більше витісняють традиційні ЗМІ
Такі дані отримали в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua.
Якщо в 2012 році для 66% офісних працівників головними джерелами новин були повідомлення інформаційних Інтернет-порталів, то через рік уже 75% опитаних називають основним джерелом інформації інтернет-портали, а 29% респондентів дізнаються про останні події з соціальних мереж. Телебачення є лише другим за значимістю джерелом свіжих новин (41%). Суттєво втрачають свої позиції газети і радіо. Кожен третій працівник офісу отримує новини від близьких людей, друзів або колег.
Рівень довіри до джерел інформації залишає бажати кращого. Якщо оцінювати по 5-бальній шкалі, то на "трієчку" респонденти довіряють лише інформаційним порталам, а також новинам, отриманим від близьких людей, друзів і колег. Менше за все довіри викликають газети, телебачення і радіо: їх оцінка - тверда "двійка".
Більше половини опитаних готові покластись на думку близьких людей, друзів або колег по роботі. Друковані ЗМІ викликають у офісних співробітників значно менше довіри: тільки 15% довіряють газетам, а 58% — не довіряють взагалі. Традиційному телебаченню не довіряють 56% опитаних, а довіряють 20%. Що стосується інформаційних порталів, то більше половини ще не визначились зі своїм ставленням, кожен четвертий респондент довіряє отриманій інформації, а кожен п’ятий — ні.
Джерело: hh.ua.
Також цікаво, що при оцінці новин усе більше офісних працівників довіряє лише своїй думці. Якщо рік тому 50% опитаних покладались на власну оцінку подій, то зараз таких 62%. І серед них більше чоловіків, ніж жінок (67% і 57% відповідно).
Думка поважних експертів лишається вагомою для 48% респондентів, а 30% довіряють думці близьких людей.
Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua в червні-липні 2013 року. Загалом було опитано 765 респондентів.