Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Телеканали знизили ціни на передвиборчу агітацію

Телеканали знизили ціни на передвиборчу агітацію
Дівчата користувалися шаленою популярністю у ЗМІ Фото: Facebook.com
Ціни на передвиборчу агітацію виявились в декілька разів нижче, ніж на попередніх виборах. Таке зниження розцінок на послуги ЗМІ учасники ринку пояснюють політичним тиском.

Під час президентських виборів 2010 року, відзначають учасники ринку, канали значно підвищували ціни, проте під час нинішньої виборчої кампанії не змогли цього зробити через політичний тиск.

Про це пише "Коммерсант Украина".

Зниження вартості передвиборчої агітації є дивним, оскільки ціни на неї регулюються самою державою. Так, за законом середньодобова ціна однієї секунди політагітації повинна відповідати середній комерційній ціні на каналі за три квартали року, який передує виборам, нагадує керуючий партнер юридичної фірми Urimex Юрій Крайняк.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Під час попередніх виборів канали все ж таки змогли значно підвищити ціни, пояснюють учасники ринку.

Після президентських виборів 2010 року директор агентства Mindshare Валерій Варениця, який розміщував рекламу Віктора Януковича, заявив, що під кінець кампанії ціни на агітацію на каналах групи StarLightMedia (СТБ, ICTV, "Новий канал") досягли 40-45 тис грн за секунду.

"На минулих виборах ціни на рекламу були настільки високими, що ряд політичних сил відмовлявся від її розміщення. Можливо, цього разу канали одумалися і вирішили заробити свої гроші не за рахунок ціни, а за рахунок обсягу розміщення", - вважає перший заступник голови парламентського комітету з питань свободи слова та інформації Олена Бондаренко (Партія регіонів).

Натомість учасники ринку причину зниження цін вбачають в політичному тиску на канали з боку Партії регіонів.

Ціни формує правляча партія

"У формуванні цін на політичну агітацію завжди бере участь правляча партія. Раніше їй було вигідно, щоб ціни були високими - це дозволяло відсіяти невеликих конкурентів, які не мають значних медіабюджетів, але вимагало великих витрат від самої партії", - розповідає директор рекламного агентства, що займається політичною рекламою.

Також співрозмовник зазначив, що на цих виборах таких партій не буде, адже опозиція об’єдналась і її бюджет зріс.

"При цьому Партії регіонів не хочеться марно роздувати свій бюджет, тому від каналів зажадали знизити ціни", - зазначає керівник відділу продажів іншого телеканалу.

Згідно з законом, відмовитися розміщувати рекламу будь-якого кандидата канал не може. Проте учасники ринку очікують, що мовники все ж будуть контролювати виходи реклами партій, пов'язаних з тим чи іншим каналом.

"Канал може відмовити тільки в тому випадку, якщо рекламний ролик не відповідає закону", - говорить  Крайняк.

 

Тарифний бліц. Чому Трамп так швидко змінив свою позицію – Wall Street Journal
Тарифний бліц. Чому Трамп так швидко змінив свою позицію – Wall Street Journal
Параноя Кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Ірина Бороган та Андрій Солдатов
Параноя Кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Ірина Бороган та Андрій Солдатов
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання "1945"
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян