Ціна на нафту Brent впала до 16-місячного мінімуму
Вчора офіційна ціна нафти Brent, яка значною мірою визначає ринкову вартість російської нафти експортної марки Urals, впала на 2,5% до $100,34 і опинилася на найнижчій позначці за 16 місяців, ледь утримавшись вище психологічного рівня $100 за барель, повідомляє Reuters.
Офіційна ціна нафти WTI (Light Sweet) втратила за день більше 3% і опустилася до найнижчого рівня за сім з половиною місяців, встановившись нижче позначки $93 за барель.
За результатами біржових торгів для нафтових контрактів, офіційна ціна ф'ючерсу IPE Brent Crude (жовтень) на електронній товарній біржі IСE Futures Europe у Лондоні впала на 2,45% і зупинилася на позначці $100,34 за барель (найнижчий показник з 1 травня 2013 року).
Офіційна ціна ф'ючерсу Light, Sweet Crude Oil (жовтень) на терміновій товарній біржі New York Mercantile Exchange (NYMEX) втратила за сесію $3,08 і встановилася на позначці $92,88 за барель. Цей показник став найнижчим з 14 січня 2014 року.
Нафта на біржах подешевшала через значне підвищення курсової вартості американського долара, що послабило попит на товарні активи, ціни на які встановлені у валюті США, пояснює видання FINANCE.UA.
Зокрема, індекс долара для шести провідних світових валют (ICE dollar index spot) за підсумками дня 2 вересня 2014 року зріс на 0,3% і досяг максимального значення з середини липня 2013 року - 82,992.
При цьому курсова вартість євро на FOREX впала до найнижчого рівня з початку вересня 2013 року - до 1,31097 долари за євро.
Причиною зростання курсу долара на світовому валютному ринку є те, що американська економіка відновлюється швидше, ніж економіка країн ЄС.
За підсумками серпня індекс ділової активності у промисловості США ISM Manufacturing PMI сягнув 59,0 пунктів - найвищого показника з травня 2011 року.
Аналогічний індекс для країн єврозони Final Manufacturing PMI за підсумками серпня знизився до позначки 50,7 пункти і став найнижчим з вересня 2013 року.
Водночас падінню цін на нафтові ф'ючерси напередодні сприяли очікування сезонного зниження попиту на енергоносії, у першу чергу на бензини і дизельне паливо, після завершення в США та інших країнах Північної півкулі літнього автомобільного сезону.