Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Turkish Airlines змагатиметься з МАУ за рейси в Туреччину

Turkish Airlines змагатиметься з МАУ за рейси в Туреччину
Фото: grani.lv
Турецький перевізник Turkish Airlines є головним претендентом на освоєння турецького напрямку компанії "Аеросвіт".

Проблеми "АероСвіту" змусили авіакомпанію "послабити" сполучення із Туреччиною. Окрім компанії Ігоря Коломойського, регулярні рейси в країну не здійснював жоден національний авіаперевізник.

Цю нішу зараз намагається зайняти МАУ, але головним претендентом на пасажирів "АероСвіту" все ж залишається компанія Turkish Airlines, пише журнал Forbes.

Перевізник планує збільшити квоти на маршрути між країнами, з'єднати українські міста з Анкарою та відкрити рейси в Харків.

Кількість польотів між Україною та Туреччиною суворо обмежена. Київ - Стамбул: 16 рейсів на тиждень, Одеса - Стамбул: 14, Донецьк - Стамбул: 10. На інших маршрутах (Сімферополь, Дніпропетровськ, Львів, Харків) по 7 рейсів на тиждень. Така кількість перельотів може здійснити кожна з країн.

Бій навкулачки

Турецькі авіакомпанії вибирають свою квоту практично повністю. 49 рейсів (максимально дозволену кількість) виконує компанія Turkish Airlines, ще 3 (за маршрутом Одеса - Стамбул) - Onur Air. Інші рейси з Харкова, Донецька та Львова - у компанії Pegasus Airline (3 рейси в Донецьк, 7 рейсів у Харків, 3 рейси до Львова).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компанія Turkish Airlines визнана кращою авіакомпанією Європи

Українські компанії напрямок Україна - Туреччина освоїли погано. Регулярні рейси виконував лише "АероСвіт", і їх кількість постійно скорочувалася. З ослабленням проблемного авіаперевізника Turkish Airlines розраховує істотно підвищити завантаження своїх суден в українському напрямку: згідно з підсумками 2012 вона становила 75%.

В Україні конкурентів в боротьбі за турецькі рейси "АероСвіту" у Turkish Airlines небагато. Один з них - компанія МАУ, яка має дозвіл на польоти до Туреччини, але його не використовує: напрямок керівництво авіаперевізника донедавна вважало нерентабельним.

Свої домовляться?

Орієнтовані на чартерні перевезення авіакомпанії - WizzAir і Utair - регулярних рейсів до Туреччини раніше теж не здійснювали. Однак нещодавно вони відправили запити в Державіаслужбу на отримання маршрутів до Туреччини.

Змагатися з великим турецьким перевізником українцям буде складно. По-перше, Turkish Airlines робить ставку на свій хаб в Стамбулі, звідки українські пасажири можуть дістатися практично в будь-яку точку. По-друге, в минулому році "АероСвіт" в пік сезону виконував лише 9 рейсів за маршрутом Київ - Стамбул. МАУ ледь подужає більше. У дрібних перевізників для виконання великої кількості регулярних рейсів просто немає літаків.

Натомість, перешкодити Turkish Airlines можуть турецькі перевізники. Зокрема - Pegasus Airlines, яка в 2011 році намагалася почати літати в Київ зі Стамбула, але через низку причин від цих планів була змушена відмовитися.

Зазначимо, що за останній рік компанія наростила пасажиропотік на українському напрямку на 40% - до 0,5 млн осіб. У планах на 2013-й - 0,7 млн.

путін гудбай.  Як розброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як розброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер