У 2012-му медики не приїхали на 2 мільйони викликів
Як розповів заступник міністра охорони здоров'я Олександр Толстанов, майже 2,3 млн громадян, від яких надійшли дзвінки на номер 103, потребували госпіталізації.
"Тобто майже 9 млн громадян було надано амбулаторну допомогу вдома, а в більш ніж 1,7 млн випадків допомогу було надано на етапі консультування диспетчера по телефону, тому бригада "швидкої допомоги" не виїжджала за викликом", - зазначив заступник міністра.
Директор Українського центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Володимир Юрченко доповнив, що структура викликів залишається стабільною з року в рік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Азаров з Табачником повернули медогляд у школи
"Із тих 11 млн викликів, за якими бригади "швидкої" надали допомогу, 7% – це травми, опіки, отруєння, а 77% (це більш ніж 9 млн викликів) – раптові захворювання. А ось непрофільні виїзди, тобто коли машина просто прокаталася – це 502 тис випадків", – розповів Юрченко.
За його словами, поділ на невідкладні та екстрені виклики допомагає оптимізувати роботу служби швидкої допомоги і скорочує кількість непрофільних виїздів.
Окрім того, заступник міністра зазначив, що 2012 року збільшено фінансування одного виклику. Воно зросло з 6 грн до 25 грн. "Сьогодні "швидка" приїжджає на виклик не просто з шухлядкою з 3-4 ампулами і парою шприців, а з усім необхідним комплектом медикаментів, щоб надати необхідну екстрену допомогу", - сказав Толстанов.
Нагадаємо, з 1 січня 2013 року виклики, що надходять диспетчеру швидкої допомоги, поділяють на екстрені та неекстрені.
В екстрених випадках "швидка" зобов’язана приїхати на виклик згідно з чинними нормативами - 10 хвилин по місту і 20 хв у сільській місцевості. У неекстрених випадках бригада може приїхати на виклик протягом години з моменту дзвінка.