Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українські дороги готові до зими лише на третину, - "Укравтодор"

Українські дороги готові до зими лише на третину, -
Фото: tsn.ua
Лише третина автомобільних доріг загального користування, дорожніх підприємств і організацій в Україні готові до експлуатації та роботи в осінньо-зимовий період.

Про це повідомила прес-служба "Укравтодору" із посиланням на начальника управління експлуатаційного утримання доріг та безпеки руху Олега Федоренка.

У повідомленні йдеться, що на сьогоднішній день дорожні підприємства і організації мають лише 331 тис тонн піску і 40 тис тонн технічної солі, що становить відповідно 37% і 30% від потреби.

"На перші заморозки цих запасів вистачить, проте за нормативними показниками до початку зими їх має бути втричі більше", - наголосив він.

Для того щоб підготувати дорожнє господарство до нинішньої зими у шляховиків є максимум один місяць, однак поточне фінансування не дозволяє здійснити заготівлю солі, фрикційних та пально-мастильних матеріалів у визначений термін.

"Дефіцит коштів пояснюється просто: з передбачених держбюджетом на цей рік 2,6 млрд грн левова частка (1,8 млрд грн) була спрямована на ліквідацію дефектів дорожнього покриття", - зазначає "Укравтодор".

За даними Федоренка, з початку року дорожники ліквідували вибоїни та тріщини загальною площею 4,8 млн кв. м, що становить трохи більше половини загальної площі пошкоджень і коштує більше половини обсягу фінансування дорожньої галузі.

"Оскільки показник залишку ямковості залишається значним, роботи тривають, а їх вартість зростає, через що на заготівлю протиожеледних матеріалів не вистачає коштів", – аргументував Федоренко.

Вирішити цю проблему, можна лише за умови сталого фінансування протягом наступних чотирьох місяців на рівні 400 млн грн на місяць, а також шляхом перерозподілу деяких видатків, передбачених держбюджетом.

"Укравтодор" вже розробив і представив на розгляд зацікавлених відомств проект урядового розпорядження, що передбачає спрямування коштів, передбачених на виконання боргових зобов'язань за кредитами під держгарантії в сумі 700 млн грн на комплекс заходів із підготовки до зими.

Нагадаємо, що 16 вересня, очільник Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор") Сергій Підгайний подав у відставку.

Законом з 1 вересня 2015 року запроваджується експеримент в Одеській, Волинській, Львівській та Чернівецькій областях з фінансового забезпечення реконструкції або поточного ремонту п’яти автомобільних доріг загального користування

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівнію Відтак маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівнію Відтак маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман