Уряд Японії оголосив конкурс ідей, як стимулювати молодь до вживання алкоголю
Коротко про конкурс розповідає The Guardian.
Організатори конкурсу запропонували людям віком 20-39 років надіслати до 9 вересня свої ідеї, як знов зробити популярними алкогольні напої. Учасникам запропонували представити нові продукти та розробки, а також вивчити нові методи продажу за допомогою «метавсесвіту».
В Японії в останні роки стали менше пити алкоголю на тлі демографічних змін, пандемії коронавірусу, а також зміни способу життя молоді, що позначилося на податкових надходженнях. Споживання алкоголю в Японії на рік упало зі 100 літрів на людину в 1995 році до 75 літрів у 2020 році. 1980 року податкові надходження від продажу алкоголю становили 5% від загальної кількості, 2011 року — 3%, а 2020-го — 1,7%.
Міністерство охорони здоров'я Японії висловило сподівання, що розпочата кампанія також нагадає людям, що потрібно пити «належну кількість алкоголю».
Раніше повідомлялось, що в Євросоюзі назвали країни з найдорожчим та найдешевшим алкоголем.