Вчені виявили планету без сонця усього за сто тисяч світлових років від Землі

Фото: AFP
Незвична планета блукає сама космосом та не має достатньо ядерної енергії, аби сяяти, як зірка.

Про нове відкриття у космосі пише техноблог slashgear.com.

Щойно відкриту планету назвали CFBDSIR2149. Це так званий "коричневий карлик", що приблизно всемеро більший за Юпітер – найбільшу планету Сонячної системи.

Особливістю планети є те, що вона "вільно плаває" у космосі, тобто немає орбіти навколо якогось сонця. Проте найдивнішою для вчених є відстань від Землі, на якій виявили небесне тіло – усього 100 світлових років. Це найближча до нашої подібна планета.

За попередніми припущеннями, нова планета або "бездомна", або маленька зірка, що впала – "коричневий карлик", якому не вистачає ядерної енергії для того, аби світитись, як інші зірки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Науковці знайшли сьому планету, на якій може бути життя

CFBDSIR2149 "плаває" поблизу потоку молодих зірок, названого "АВ Рухлива група золотих рибок". Таке місце розташування дає вченим підстави вважати, що вік планети коливається від 50 до 120 мільйонів років, а її температура становить близько 400 градусів за Цельсієм.

Вчений французького Інституту планетології та астрофізики Філіп Деларме вважає, що відкриття може допомогти дізнатись більше про те, як планети "випадають" зі своїх планетарних систем або як світлові об’єкти виникають у зіркових системах.

"CFBDSIR2149 – планета, яка "випала" зі своєї системи, це світ-сирота, що блукає космосом", - сказав вчений.

Це дальність, дурню. Українські F-16 поки не зможуть протистояти російським Су-35 з ракетами Р-37. Частина 3 – Том Купер