Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Європа успішно компенсує втрачені російські дизельні постачання – ЗМІ

Європа успішно компенсує втрачені російські дизельні постачання – ЗМІ
Фото: vestnik.in.ua
Успіх стане полегшенням для урядів по всьому континенту, оскільки частка росії раніше часто становила більше половини поставок до ЄС та Великобританії.

Європейському Союзу вдалося замістити постачання дизельного пального з росії - головного зовнішнього постачальника блоку до введення у лютому заборони на морський імпорт.

Про це повідомляє Bloomberg.

Як зазначає агентство, успіх стане полегшенням для урядів по всьому континенту, оскільки частка росії раніше часто становила більше половини поставок до ЄС та Великобританії. Нездатність знайти альтернативу поставила б під загрозу доступність палива, що використовується у всьому, від промисловості до вантажних та автомобільних перевезень.

Натомість різко зросли поставки з інших країн. Згідно з даними, отриманими Bloomberg від судноплавної аналітичної компанії Vortexa Ltd, загальний обсяг постачань дизельного пального та газойлю у травні зросте до чотиримісячного максимуму приблизно в 1,25 млн барелів на день.

За винятком періоду безпосередньо перед введенням заборони на імпорт, коли країни готувалися до заборони, травневі потоки відповідають середнім відвантаженням у 2022 році та зросли у річному обчисленні.

Постачання з Близького Сходу та США зростають. Очікується, що потоки із Саудівської Аравії досягнуть нового максимуму приблизно в 324 тисячі барелів на день, а постачання зі США будуть найвищими з серпня 2020 року.

Постачання з Азії цього місяця скоротяться через скорочення потоків з Китаю та Сінгапуру, хоча очікується зростання дизельного пального з Індії.

Нагадаємо, країни ЄС запровадили ембарго на морські поставки російської нафти з 5 грудня 2022 року, а з 5 лютого почала діяти заборона на нафтопродукти.

Однак, російська нафта продовжує надходити до країн Європейського Союзу, незважаючи на ембарго, як нафтопродукти з третіх країн, особливо Індії.

На західному узбережжі Індії розташовано кілька НПЗ, зокрема найбільший у світі. Там російську нафту переробляють у бензин та дизельне паливо, які потім йдуть до ЄС.

За даними компанії Kpler, у квітні Індія поставила в ЄС більше палива, ніж будь-коли, обійшовши Саудівську Аравію.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян