З Google у США зняли звинувачення у монополізмі
Протягом 19 місяців розслідування Федеральна торгова комісія США (FTC) намагалася встановити, чи надає Google перевагу власним продуктам і проектам, таким як відеосервіси, карти і онлайн-магазини, у відображенні результатів інтернет-пошуку.
В результаті FTC постановила, що Google не порушує антимонопольне законодавство. Федеральна торгова комісія вирішила не подавати до суду на Google і не впроваджувати санкції проти компанії.
Комісія закриває розслідування
Голова FTC Джон Лейбовіц оголосив, що компанія не використовує незаконні методи конкурентної боротьби для просування власної продукції, що б могло завдати шкоди її конкурентам.
Лейбовіц заявив: "Ми вивчили, чи Google у результатах пошуку у першу чергу відображає власні продукти, а потім – продукти конкурентів. Однак після майже двох років розслідування комісія проголосувала за закриття розслідування. Хоча деякі факти і вказують на те, що Google намагався усунути конкурентів, однак в першу чергу така політика спрямована на більшу зручність для користувача".
Google обіцяє зробити рекламу прозорішою
Комісія уклала угоду з Google, за якою компанія погодилася внести зміни у свою політику у галузі інтернет-реклами і надати рекламодавцям більше контролю над тим, як перебігає їхня рекламна компанія, а власникам сайтів - контроль над тим, яка саме контекстна реклама відображається на їхніх сторінках.
Тим не менш, члени комісії зазначили, що продовжать слідкувати за діяльністю дочірньої компанії Google Motorola Mobility, яка завдяки патентуванню намагається зашкодити вільній конкуренції.
Розслідування діяльності Google розпочалося за ініціативою компаній Microsoft, Yelp, TripAdvisor і Expedia, які заявили, що пошуковик зумисно занижує дані про їхні рейтинги, надаючи перевагу власним проектам.
За матеріалами The Guardian.