Як оптимізувати Facebook-публікації для користувачів мобільних
1. Часто публікувати фото. Вони займають значно більше місця у стрічці новин в мобільній версії аніж у десктопній. Крім того, публікації з фото, як правило, мають вищу залученість користувачів.
2. Довжина тексту має бути до 160 символів. Таке повідомлення повністю відображається в стрічці новин, користувачам не потрібно клікати "see more", щоб побачити весь текст. Ще краще, якщо ви вкладатиметесь у 80 символів.
3. Включайте заклик до дії. Закликайте користувачів лайкнути, поділитися, подивитися, клікнути тощо.
4. Задавайте запитання. На початку чи у кінці публікації запитуйте щось у користувачів – цим ви запросите їх до активного обговорення.
5. Публікуйте відео. Вони привертають значну увагу і залучають аудиторію так, як не можуть залучати фото чи текст.
6. Зробіть свій контент прикольним. Наприклад, вкінці дня ви контактуєте з людьми вже поза їхнім робочим часом. Будьте креативними, прикольними, і, головне, будьте живою людиною із власною точкою зору.
За матеріалами: Watcher.com.ua