Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Азаров не каже, де візьме 380 млрд грн для розвитку економіки

Азаров не каже, де візьме 380 млрд грн для розвитку економіки
Микола Азаров. Фото: kmu.gov.ua
Кабінет міністрів у 2013-2014 роках має намір залучити в економіку країни 461 млрд гривень, 55% з яких - уже цього року. Урядовці вже знають, де візьмуть 81 млрд грн, однак, можливе залучення 380 млрд - під питанням.

Такий план задекларований в Держпрограмі активізації розвитку економіки, затвердженої Кабміном 27 лютого, пише журнал Forbes.

За гроші держпрограми уряд планує профінансувати будівництво доріг і мостів, відшкодувати відсоткові ставки за лізинговими закупівель сільгосптехніки, простимулювати експорт українських товарів, підтримати космічні програми, закупити рухомий склад для "Укрзалізниці", відремонтувати газопроводи, побудувати нові електростанції і багато іншого.

Ключовий пункт держпрограми - підтримка національного товаровиробника та реалізація політики імпортозаміщення.

Лише невелику частку інвестицій для реалізації цих проектів уряд залучить із державного та місцевих бюджетів: 46,9 млрд гривень і 13,9 млрд гривень відповідно. Міжнародні фінансові організації нададуть 20,6 млрд гривень, розраховують в уряді. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Урядові міжусобиці віддаляють Україну від сотні кращих бізнесових держав

А ось звідки мають надійти решта 379,5 млрд гривень (82% від загальної суми) для фінансування інвестиційних проектів, у держпрограмі недеталізують, лише вказують, що це - "інші джерела, взокрема, кошти, залучені під держгарантії".

Співрозмовник видання, близький до міністра фінансів Юрія Колобова, каже, що поки що до кінця не ясно, що це за джерела. "Механізми ще розробляються. Єдиний відомий - держгарантії на суму 50 млрд через Держбанк розвитку", - уточнює він.

Forbes нарахував понад 20 приватних компаній, інвестпроекти яких прописані в держпрограмі. Для їх реалізації необхідно понад 30 млрд гривень. Фінансування всіх цих проектів передбачене якраз за "завуальованою" статею "інші джерела, зокрема кошти, залучені під держгарантії".

Вартість інвестпроектів приватних українських компаній з огляду на Держпрограму активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки:

  • МК "Донецьк сталь" - 9 млрд грн. Власник: Віктор Нусенкіс,
  • Миколаївський судноремонтний завод "Океан", Херсонський суднобудівний завод - 5 млрд грн. Власник: Вадим Новинський,
  • Міжнародні аеропорти "Одеса" і "Сімферополь" - 3,385 млрд грн. Власник: Борис Кауфман,
  • Компанія ДТЕК - 3,474 млрд грн. Власник: Ринат Ахметов,
  • "Інтерпайп" - 2,290 млрд грн. Власник: Віктор Пінчук,
  • Міжнародний аеропорт "Дніпропетровськ" - 1,971 млрд грн. Власник: Ігор Коломойський,
  • Українська алюмінієва компанія "Солур", "Укрспецмет" - 1,58 млрд грн. Власник: Юрій Солод,
  • Крюківський вагонобудівний завод - 800 млн грн. Власник: Володимир Приходько.
  • "Мотор січ" - 742. Власник: Вячеслав Богуслаєв,
  • Лисичанський склозавод "Пролетарій" - 426 млн грн. Власник: Сергій Дунаєв,
  • Едем-Ф - 179 млн грн. Власник: Дмитро Фірташ,
  • Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") - 144 млн грн. Власник: Юрій Іванющенко,
  • Сумський завод "Насосенергомаш" - 120 млн грн. Власник: Герман Цой,
  • "Червона зірка", "Гірдросила АПМ" - 115 млн грн. Власник: Павло Штутман,
  • АПК "Авсень" - 98 млн грн. Власник: Андрій Адамовський,
  • "Кримтеплиця" - 98 млн грн. Власник: Олександр Васильєв,
  • АПК "Зерноресурс" - 90 млн грн. Власник: Борис Колесніков.
  • Харківський тракторний завод - 60 млн грн. Власник: Олег Дерипаска,
  • "АвтоКраз" - 39 млн грн. Власник: Костянтин Жеваго,
  • "Біл-тест-лабораторія" - 38 млн грн. Власник: Юрій Собко,
  • "Братслав" - 30 млн грн. Власник: Микола Михайленко,
  • "Метекол" - 25 млн грн. Власник: Валерій Берсенєв,
  • "Грация Грінері" - 20 млн грн. Власник: Ольга Мащенко,
  • Запарізький автозавод - 6 млн грн. Власник: Таріел Васадзе.
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
"Знищені" росіянами 4-5 разів повітряні сили України продовжують наносити ураження. росіяни кидають в бій всіх, кого можуть нашкребти – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер