Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Гройсман доручив урядовцям знайти гроші на повномасштабне будівництво доріг

Гройсман доручив урядовцям знайти гроші на повномасштабне будівництво доріг
Фото: mungaz.net
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман дав доручення Міністерству фінансів України забезпечити фінансування поточного ремонту і будівництва нових доріг.

Під час наради щодо фінансового забезпечення реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг у поточному році він наголосив, що стан українських доріг не витримує жодної критики.

Про це повідомляє Урядовий портал.

"Питання їх експлуатації є надзвичайно чутливим. Фактично, дорожнє господарство у країні знаходиться у критичному стані, - сказав Гройсман.

Він також зазначив, що головним завданням уряду є дуже швидко організувати роботи, аби по всій території України забезпечити поточний ремонт доріг, а також почати будівництво тих доріг, які були заплановані. Наразі, за словами прем’єра, перед Мінінфраструктури та Державним агентством автомобільних доріг стоять завдання із забезпечення виконання широкомасштабних робіт на всій території України. Повномасштабне будівництво доріг в Україні має початися вже в червні.

Так, Гройсман доручив урядовцям провести тендери, організувати підрядників й проаналізувати наявні ресурси; знайти оптимальний технологічний підхід до будівництва кожної дороги, забезпечити дешеву собівартість робіт та високу якість кожного виду ремонту. Він також зазначив, що необхідно передбачити можливості співфінансування робіт на місцевих дорогах спільно із місцевою владою.

"Наше завдання - організувати і розпланувати по цих коштах роботу і максимально ефективно і повномасштабно розвернути роботу з дорогобудівництва", - підсумував прем’єр.

Нагадаємо, що якість українських трас за останній рік впала нижче рівня Узбекистану і Таджикистану - 97% вітчизняних доріг потребують ремонту. Щоб виправити ситуацію, потрібно вкласти в них два річних бюджети країни.

В Україні на ремонт доріг в 2016 році передбачено 20 млрд гривень.

Понад 21 тисяч кілометрів українських автошляхів вважаються небезпечними для руху транспорту.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян