Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Пауза з ЄС зроблена з економічних причин - Володимир Козак

Пауза з ЄС зроблена з економічних причин - Володимир Козак
Володимир Козак. Фото: scbist.com
Зроблена урядом пауза в євроінтеграційних процесах дасть Україні час для більш якісної підготовки. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Козак.

"Пауза зроблена з економічних причин, тому що сьогодні в умовах рецесії і падіння світової економіки , ми не можемо повною мірою зробити таке навантаження. Тому та пауза, яка є, дасть нам ще час подумати і час підготуватися, для того, щоб бути успішними і повноправними членами ЄС", - сказав Володимир Козак. При цьому він акцентував увагу на тому, що його відомство продовжує працювати над євроінтеграційними проектами, як і було зазначено в задачі, поставленої Президентом України.

Як приклад міністр інфраструктури навів ситуацію з угодою "Відкрите небо", яка була підписана у Вільнюсі.

"Над документом ми працювали більше трьох років, було проведено вісім раундів переговорів – для того, щоб ми могли всі свої технічні та технологічні можливості привести у відповідність з європейськими нормами", - зазначив Володимир Козак.

Міністерство інфраструктури активно займається і іншими програмами. За словами глави відомства, найближчим часом уряд розгляне закон про автомобільний транспорт, гармонізований зі стандартами ЄС. До другого читання в парламенті готуватися закон про автомобільні дороги. "Хочу сказати, що ми продовжуємо роботу і за інвестиційними проектами, над якими ми працюємо з інвестиційними інститутами Європи, такими банками, як Європейський банк розвитку, європейський інвестиційний банк", - заявив Володимир Козак. Серед перерахованих ним проектів - початок буріння Бескидського тунелю, підготовка до якого велася протягом року. "Також хочу сказати, що "Укрзалізниця" розмістила євробонди на $500 млн США, і сьогодні вже такі рейтингові компанії, як Standard & Poor's і Fitch вже присвоїли "Укрзалізниці" суверенний рейтинг нашої країни", - наголосив міністр інфраструктури.

Володимир Козак вважає, що триваюча реалізація системних перетворень свідчить про збереження євроінтеграційного курсу України. "Робота, яка проводиться, проводиться поступово, крок за кроком. І ми сьогодні дуже уважно працюємо спільно з європейцями для того, щоб все-таки ми були членами ЄС на повній підставі", - заявив Володимир Козак.

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер