"Місяць тому я був у Києві, ходив Майданом. Це унікальне явище і для історії, і для митців. Гріх режисерам не знімати фільм на цю тему",- ділиться Пітер Вебер. Якби сам був українцем і орієнтувався в темі, точно б взявся за екранізацію. А так - чекає переглянути нашумівший фільм Сергія Лозниці "Майдан".
"Кіно не помирає. Воно трансформується. Змінюється світ, з'являються нові гаджети, глядачі беруться за телефони - і стають режисерами. Треба реагувати на ці зміни",- розводить руками Пітер. І погоджується: нині кожен може зняти фільм. Завантажити його на YouTube, Vimeo - і вуаля, ще одна стрічка. От тільки в цьому є і "плюси", і "мінуси". Така реальність - це добре, бо талановиті люди (і не тільки молодь) не обмежуються в можливостях. Хочеш знімати - знімай. Та що на iPhone! "У мене тут (показує Вебер на свій мобільний) - hd камера! Що ще треба?!" От тільки є і мінуси в такому "сам собі режисер"-тренді. Серед тисячі, мільйона завантажених "фільмів" знайти саме той, талановитий, - складно. Шукаєш наче голку в копиці сіна! Але якщо знаходиш...
До речі, успішний 46-річний британець не виключає, що скоро почне знімати телевізійні серіали: "Ігри престолів" зараз дивляться краще, ніж повнометражні історії!" Кількасерійний фільм виграє перед 2-годинним в першу чергу завдяки драматизму. Режисеру простіше розказати історію, коли не обмежуєшся хронометражем і кількістю героїв. У серіалі можна розмахутися: додати сюжетні лінії, тримати то в напрузі, то в релаксі глядача. Та і перегляд кіно вдома на дивані додає фільму щирості та правдивості. А чим це не ключик до успіху?!
Мирослава Ульяніна, журналіст каналу 1+1, ведуча, блогер