Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Подвійні стандарти "Укрзалізниці"

Подвійні стандарти "Укрзалізниці"
Фото: krt.lviv.ua
ТОВ "Корпорація КРТ" закликає "Укрзалізницю" дотримуватися вимог законодавства та не допускати застосування "подвійних стандартів".

"Корпорація КРТ" вкотре звертається із офіційним листом до головного перевізника країни. Виробники деталей та залізничних скріплень наголошують на недопущені незаконного використання елементів верхньої будови колії, які виготовленні із порушенням встановлених норм.

Нагадаємо, підприємствами "Укрзалізниці" у 2014 – 2015 роках закуповувався анкер закладний типу АЗ-1, виробництва ТОВ "АТ Механіка", незважаючи на скасування погодження технічних умов на анкер за рішенням суду. Крім того, поставлені на ДП "Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал", "Коростенський завод залiзобетонних шпал", "Гніванський завод спецзалізобетону", анкери АЗ-1, виробництва ТОВ "АТ Механіка", не містять маркування - року випуску та матеріалу, з якого вони виготовленні, що є порушенням Галузевого стандарту, затвердженого Міністерством транспорту України. (ред. -  "Типова побудова технічних умов на продукцію для залізничного транспорту України" 2.0.10-018-97)

Вочевидь, відсутність на виробі маркування (зміст якого має включати дату виготовлення та матеріал, як основний параметр виробу) не дає можливості "Укрзалізниці" під час проведення вхідного контролю та подальшої експлуатації ідентифікувати такі вироби, визначити їх відповідність встановленим вимогам, технічним умовам та гарантійним термінам зберігання та експлуатації.

Відтак, виробник, який свідомо ігнорує вимоги до маркування виробів фактично не несе ніякої відповідальності щодо гарантійних термінів експлуатації чи ресурсу працездатності виробів, а також їх відповідність якісним та технічним характеристикам, задекларованим в технічній документації.

Сьогодні ми маємо справу з такими ж способами нечесної конкуренції, як і 2-3 роки тому

Директор ТОВ "Корпорація КРТ", Олег Місьонг переконаний, що відсутність дати виготовлення чи матеріалу на анкерах, скріпленнях чи клемах неминуче позначиться на безпеці руху. Саме тому вся продукція, що виготовляється ТОВ "Корпорація КРТ" містить  маркування - дату виготовлення (рік, дві останні цифри) та матеріал виробу. Втім, аналогічні вимоги для продукції іншого виробника – ТОВ "АТ Механіка" чомусь не застосовуються.

"Коли ми говоримо про закупівлю будь-якої продукції для колії –ми повинні пам`ятати про безпеку руху потягів. Це лише на перший погляд здається, що маленьку деталь можна замінити або взагалі викинути, втім реально це може призвести до аварійних ситуацій, у яких може постраждати не лише вантаж, але й звичайний пасажир. Тому заміна елементів верхньої будови колії – не простий процес, він має супроводжуватися цілою низкою галузевих випробувань та нанесенням відповідного маркування. Ми сподіваємося, що нас почують, адже безпека руху – це життя", - підсумовує директор ТОВ "Корпорація КРТ".

Залишається відкритим питання - чому для одних компаній це маркування є обов`язковим, а для інших - ні? І чи відсутність такого маркування не позначаться на якості та безпеці перевезень? Мабуть, над цим має замислитись підприємство-монополіст у сфері залізничних перевезень.    

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян