Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

АМКУ дозволив злиття Peugeot та Fiat - нова компанія стане четвертим найбільшим автовиробником

АМКУ дозволив злиття Peugeot та Fiat - нова компанія стане четвертим найбільшим автовиробником
Фото: tass.ru
Антимонопольний комітет надав дозвіл на злиття Peugeot та Fiat Chrysler у компанію Stellantis в рамках транснаціональної угоди, вона стане четвертим найбільшим виробником авто у світі.

Як пише "Економічна правда", рішення опубліковано пресслужбою АМКУ.

Угоду про злиття компанії підписали ще у 2019 році. 

Повідомляється, що Комітет проводив опитування учасників ринку та експертів у галузі, а також проводив зустріч із представниками Єврокомісії. 

Пізніше АМКУ визначив сегментацію автомобілів за класами (А, В, С, D, E, F тощо) та встановив, що сукупна частка компаній на ринках у сегментах А, М і ЛКТЗ до 3,5 тонн є значною. Після дослідження комітет визначив, що така концентрація не призведе до обмеження конкуренції на в усіх сегментах, окрім оптової торгівлі авто сегменту М.

Тоді Комітет повідомив Peugeot та Fiat про можливість негативного впливу концентрації на конкурентне середовище на ринку. Зі свого боку компанії висловили готовність взяти зобов’язання, якими має бути обумовлене здійснення відповідної концентрації.

"З метою підтвердження або спростування наведених вище фактів, Комітетом був проведений "market test" та додатково опитані учасники ринків легкових автомобілів та легких комерційних транспортних засобів щодо зобов’язань, які готові взяти на себе учасники концентрації для усунення можливого негативного впливу концентрації на конкуренцію", - повідомляють в АМКУ.

Учасники ринку заперечень щодо запропонованих компаніями зобов’язань для усунення негативних наслідків концентрації не мали.

Так, після проведених заходів, Комітет дозволив злиття Peugeot та Fiat:

"Враховуючи зазначене, а також те, що зобов’язання, запропоновані учасниками концентрації, загалом не суперечать інтересам учасників ринку оптової та роздрібної торгівлі автомобілями, Комітет надав дозвіл на заявлені дії та наклав зобов’язання, якими обумовлено здійснення концентрації на ринку оптової торгівлі автомобілями Сегменту М в Україні".

Нагадаємо: Fiat Chrysler і Peugeot підписали угоду про злиття

У грудні цьогоріч компанії також отримали дозвіл на злиття у Євросоюзі.

 

 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян