Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Автовиробництво в Україні з початку року впало майже на 40%

Автовиробництво в Україні з початку року впало майже на 40%
Фото: blitzavto.com.ua
Виробництво автотранспортних засобів в Україні в січні-липні поточного року в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року скоротилося на 39% - до 2,458 тисячі одиниць.

Виробництво легкових автомобілів за цей період впало на 34,7% - до 1,903 тисячі штук. При цьому виробництво комерційних автомобілів скоротилося щодо торішнього показника на 38,5% - до 483 штук, а автобусів - на 77,9%, до 72 штук, йдеться в повідомленні асоціації "Укравтопром".

При цьому в липні цього року на українських заводах було вироблено 363 автотранспортних засоби, що на 57% менше результату торішнього липня і на 15% менше показника червня цього року.

У загальному обсязі автовиробництва більшу частину склали легкові автомобілі, виробництво яких відносно червня минулого року зросло на 57% - до 268 штук. При цьому всі автомобілі були випущені на заводі "Єврокар", а найбільший український виробник легкових автомобілів Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ) за минулий місяць не випустив жодного автомобіля.

Липневе виробництво комерційних автомобілів склало 77 штук, що на 2,7% більше, ніж в попередньому місяці, але на 45% менше відносно торішнього липня.

Також за липень було вироблено 18 автобусів, що на 77% менше, ніж в липні минулого року, і в 3 рази більше, ніж в червні.

Виробництво автотранспортних засобів в Україні в першому півріччі скоротилося на 34% - до 2,095 тисячі одиниць.

За даними асоціації "Укравтопром", виробництво автотранспорту в Україні за підсумками 2015 року скоротилося в 3,5 рази - до 8,2 тисячі авто.

Найбільшими виробниками легкових автомобілів і автобусів в Україні є корпорація "УкрАВТО" (Запорізький автомобілебудівний завод), корпорація "Богдан", "Єврокар", корпорація "АІС" ( "КрАСЗ"), корпорація "Еталон" (Чернігівський і Бориспільський автозаводи).

Нагадаємо, 1 серпня вступив у силу закон щодо зниження ставки акцизу на вживані транспортні засоби.

При цьому передбачається, що ставки акцизного податку, встановлені цим законом не застосовуються для легкових автомобілів, якщо вони:

- мають походження з країни, визнаної державою-окупантом згідно із законом України та/або визнаною державою-агресором стосовно України згідно із законодавством, або ввозиться з території такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом України;

- вироблені до 1 січня 2010 року;

- ввозяться на митну територію України особою для власного використання або на користь інших осіб за договорами купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення, поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду у кількості понад один легковий автомобіль протягом календарного року.

 
 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян