Азаров цьогоріч не будуватиме дороги, а лататиме ті, які "з'їла" зима
Про це голова Кабінету міністрів розповів у середу, 22 травня, під час відкриття засідання уряду.
"Укравтодор" сконцентрує всі зусилля на поточному та капітальному ремонті існуючих доріг, а будівництво нових - розпочнеться у 2014 році", - пояснив чиновник.
Азаров також ратує за різке посилення вимог до вантажоперевізників з дотримання норм температурного режиму перевезень і ваги вантажів.
Також зазначимо, що в уряді хочуть підвищити акцизи на бензин, щоб було за що латати дороги. Зокрема, йдеться про поетапне збільшення акцизів до рівня мінімальних середньоєвропейських ставок - у нашій країні найнижчі збори на паливо порівняно з іншими країнами Європи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Янукович проситиме допомоги у будівництві дороги у Дніпропетровську у Бога
Якщо в Україні ставка акцизу за тонну бензинустановить €198 (для дизельного палива - €46-98), то в ЄС у середньому - €466 за тонну (і €375 за тонну дизпалива). Наприклад, у Німеччині акцизна ставка за тонну бензину становить €851, а за тонну дизпалива - €534, в Польщі - €494 і €375 відповідно.
Азаров вважає, що акцизний збір слід підвищити для того, щоб збільшити надходження коштів до дорожнього фонду для будівництва і ремонту автомобільних доріг, основна дохідну частину якого формують саме за рахунок акцизного збору і ввізного мита з імпортованих на територію України транспортних засобів, шин і нафтопродуктів.
Раніше аналітики Світового економічного форуму підготували звіт про глобальну конкурентоспроможність, у якому оцінили якість українських доріг в 2,3 бали з 7.
Через погану якість дорожнього покриття Україна втрачає вантажопасажирський транзитний потенціал, тому що міжнародні перевізники збиткують через якість українських доріг на кілька мільярдів гривень щороку.