Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Азаров цьогоріч не будуватиме дороги, а лататиме ті, які "з'їла" зима

Азаров цьогоріч не будуватиме дороги, а лататиме ті, які
Микола Азаров. Фото: kmu.gov.ua
Прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що минула зима, яку уряд вважає аномальної, змушує "Укравтодор" у 2013 році відмовитися від запланованого раніше будівництва нових доріг.

Про це голова Кабінету міністрів розповів у середу, 22 травня, під час відкриття засідання уряду.

"Укравтодор" сконцентрує всі зусилля на поточному та капітальному ремонті існуючих доріг, а будівництво нових - розпочнеться у 2014 році", - пояснив чиновник.

Азаров також ратує за різке посилення вимог до вантажоперевізників з дотримання норм температурного режиму перевезень і ваги вантажів.

Також зазначимо, що в уряді хочуть підвищити акцизи на бензин, щоб було за що латати дороги. Зокрема, йдеться про поетапне збільшення акцизів до рівня мінімальних середньоєвропейських ставок - у нашій країні найнижчі збори на паливо порівняно з іншими країнами Європи. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Янукович проситиме допомоги у будівництві дороги у Дніпропетровську у Бога

Якщо в Україні ставка акцизу за тонну бензинустановить €198 (для дизельного палива - €46-98), то в ЄС у середньому - €466 за тонну (і €375 за тонну дизпалива). Наприклад, у Німеччині акцизна ставка за тонну бензину становить €851, а за тонну дизпалива - €534, в Польщі - €494 і €375 відповідно.

Азаров вважає, що акцизний збір слід підвищити для того, щоб збільшити надходження коштів до дорожнього фонду для будівництва і ремонту автомобільних доріг, основна дохідну частину якого формують саме за рахунок акцизного збору і ввізного мита з імпортованих на територію України транспортних засобів, шин і нафтопродуктів. 

Раніше аналітики Світового економічного форуму підготували звіт про глобальну конкурентоспроможність, у якому оцінили якість українських доріг в 2,3 бали з 7.

Через погану якість дорожнього покриття Україна втрачає вантажопасажирський транзитний потенціал, тому що міжнародні перевізники збиткують через якість українських доріг на кілька мільярдів гривень щороку.

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер