Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

До Польщі прибув перший вантажний потяг із Китаю

До Польщі прибув перший вантажний потяг із Китаю
Фото: garnek.pl.
41 завантажений електронікою вагон прибув у складі першого вантажного потягу з Китаю до Польщі. Це перший регулярний вантажний потяг, що курсуватиме між цими країнами.

Учора на залізничний термінал Лодзь-Олехов прибув перший вантажний потяг з Китаю. 41 вагон з електронікою вирушили з китайського міста Ченду два тижні тому. Тепер товари роз’їдуться усією Європою.

"Залізничний термінал у Лодзі стане єдиним місцем у Польщі, куди здійснюватимуть регулярні вантажні перевезення з Китаю, - розповіла Ізабелла Воляник, представник логістичної компанії Hatrans.- Ми сподіваємося, що термінал у Лодзі стане важливим портом для компаній, які купують продукцію у Китаю".

Налагодження щотижневого рейсу з Китаю є чудовою новиною для логістичних центрів, які працюють у Лодзі або ж у близьких до нього містах. Логісти уже прогнозують великий зріст конкурентоспроможності своїх фірм завдяки налагодженню транспортних перевезень з Китаю.

"Сполучення ідеально підходить для наших планів залучити на регіональний ринок китайський капітал, що сприятиме економічній співпраці багатьох партнерів з місцевими фірмами. Також цей рейс виведе термінал у Лодзі на чільні позиції економічної карти Європи", - зазначив заступник мера Лодзі Марек Чесла.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізничний Шовковий шлях із Китаю в Європу

Залізничне сполучення з Китаєм не має конкуренції у Польщі. Але це також цікава альтернатива для перевезення, які здійснюють морським шляхом. Насамперед, через час. Адже морським шляхом продукт прибуває не раніше, аніж за 45 днів.

"Цілком можливо, що залізничний транспорт стане серйозним конкурентом для морських суден і за цінами доставки. Адже у Китаї багато заводів знаходяться в глибині материка, і досі необхідно було перевозити товари "на колесах" у порти, що коштує грошей. Потім товари проходили двічі обробки спочатку у китайських, а потім у європейських портах. А вже у Європі їх знову вантажили у вагони і відправляли за місцем призначення", - наголосив професор Ремігіуш Козловскі, експерт з питань логістики Лодзького університету.

За матеріалами: Gazeta Wyborcza.

Найслабша ланка – Британія. Європа потребує якоря безпеки, а Лондон борсається – Едвард Лукас
Найслабша ланка – Британія. Європа потребує якоря безпеки, а Лондон борсається – Едвард Лукас
Чи стане 2025 рік повторенням 1938 року для Європи? Британія недалекоглядна – Тім Вілласі-Вілсі
Чи стане 2025 рік повторенням 1938 року для Європи? Британія недалекоглядна – Тім Вілласі-Вілсі
Ще один день на війні. Як воює підрозділ
Ще один день на війні. Як воює підрозділ "Ахіллес" – Дональд Гілл
Катастрофічний 2024 рік путіна. Енергія витрачена даремно, втрачена назавжди – Ендрю Таннер
Катастрофічний 2024 рік путіна. Енергія витрачена даремно, втрачена назавжди – Ендрю Таннер
Україна принижує путіна в критичний момент. За кілька тижнів до інавгурації Трампа Київ знов наступає на Курщині – The Telegraph
Україна принижує путіна в критичний момент. За кілька тижнів до інавгурації Трампа Київ знов наступає на Курщині – The Telegraph
Українці розпочали контрнаступ біля Суджі. Кордон знову прорвано в двох місцях – Дональд Гілл
Українці розпочали контрнаступ біля Суджі. Кордон знову прорвано в двох місцях – Дональд Гілл
Найепічніша катастрофа путіна. Курська область залишиться не деокупованою до інавгурації Трампа – Ендрю Таннер
Найепічніша катастрофа путіна. Курська область залишиться не деокупованою до інавгурації Трампа – Ендрю Таннер
Шахраї та
Шахраї та "корєша". Висока ціна, яку ми заплатили за ведення бізнесу в росії – Едвард Лукас