Facebook змінює алгоритм видачі: постраждають сторінки з популярними мемами
Щоб визначити який контент вважати якісним, Facebook провів опитування щодо окремих публікацій сторінок брендів.
Деякі із запитань були такими:
- чи це вчасний і релевантний контент?
- чи це контент із джерела, якому ви довіряєте?
- чи розшарите ви цей контент для своїх друзів, чи порекомендуєте іншим?
- чи цей контент органічно цікавий вам, чи він намагається штучно підняти свої показники (наприклад, прямо просить людей лайкнути пост)?
- чи назвете ви цю публікацію низькоякісним постом чи мемом?
- чи поскаржитеся ви на цей контент у своїй стрічці новин?
На основі цього дослідження Facebook розробив здатну до самонавчання систему, яка має визначати якість контенту.
Система враховуватиме тисячі факторів, серед яких як часто контент певної сторінки позначається як низькоякісний (коли користувач приховує пост зі своєї стрічки новин); наскільки заповнений профіль сторінки; наскільки база прихильників певної сторінки перетинається із базою прихильників інших сторінок, щодо яких достеменно відомо, що вони якісні.
У серпні 2013 року новий алгоритм задіяли для 21 мільйона випадкових користувачів соцмережі. Якісні (згідно з новою системою оцінки) публікації показували вище у стрічці новин – відповідно, зросла взаємодія користувачів із такими публікаціями.
Окрім того, користувачі із тестової групи в цілому менше приховували публікації зі своїх стрічок новин. Тобто користувачі отримали контент кращої якості від сторінок, на які вони підписані.трічці новин.