Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Фінансування Програми розвитку літакобудування 2020 може сягнути більше 37 млрд гривень

Фінансування Програми розвитку літакобудування 2020 може сягнути більше 37 млрд гривень
Фото: airliners.net
Мінекономрозвитку продовжує підготовку Програми розвитку літакобудування 2020, яка буде спрямована на створення конкурентоспроможного авіабудівного комплексу, задовольняє потреби держави, а також забезпечить експорт на зовнішні ринки - зазначив директор департаменту економіки оборони та безпеки Мінекономрозвитку Петро Нєботов, відповідаючи на запитання журналіста телеканалу "Business".

Експерт повідомив, що Міністерство готує проект Концепції Програми 2020 за участю Фонду держмайна, Національної академії наук, Державного концерну "Укроборонпром", а також багатьох підприємств авіабудівної галузі України та відповідних органів виконавчої влади.

Прогнозний обсяг фінансування Програми розвитку літакобудування 2020 сягне більше 37,1 млрд гривень: понад 16 млрд гривень буде використано з державного бюджету та 21,2 млрд гривень – з інших джерел (інвестиційних та інноваційних фондів, кредитів, позик, власних коштів підприємств).

"Фінансування Програми може бути скориговано відповідно до етапів її розробки, і у відповідності з тими потребами, які в принципі можуть виникнути в ході реалізації. Тому ми не вважаємо, що 37 млрд – це точна цифра, вона може бути і значно більше, залежно від того, скільки коштів потребуватиме розвиток нашої авіабудівної галузі", - зазначив директор департаменту економіки оборони та безпеки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Антонов" погодився збирати літаки Ан-140 спільно з росіянами

За словами експерта Мінекономрозвитку, в проекті Концепції Програми 2020 передбачається здійснення структурних змін, які матимуть значний вплив на розвиток галузі, а саме: проведення корпоратизації та приватизації підприємств і створення інтегрованих структур управління авіабудівної галуззю. Також заплановано провести реструктуризацію, модернізацію і технічне переоснащення виробничих потужностей серійних літакобудівних підприємств, центрів базового технічного обслуговування і ремонту авіаційної техніки вітчизняного виробництва. На підприємствах, що випускають літаки і комплектуючі частини авіаційної техніки, будуть створені і впроваджені принципово нові технології та засоби їх реалізації.

"Ми припускаємо, що в рамках реалізації цієї програми будуть розроблені і нові літаки, транспортні літаки, - це Ан-140т, Ан-178, будуть розроблені і нові авіаційні двигуни – це АІ-28, АІ-222-25, АІ-450М, Д-136 -2. Будуть сформовані практично нові виробничі потужності для розробки та модернізації серійного виробництва вітчизняних вертольотів – це  МСБ-2, МСБ-6, безпілотних літальних апаратів цивільного призначення, іншої авіаційної техніки, також буде створений єдиний центр з розробки сучасного бортового обладнання", - розповів Петро Нєботов.

Глава департаменту економіки оборони та безпеки Мінекономрозвитку додав , що також планується здійснити модернізацію існуючих типів пасажирських літаків (Ан-140, Ан-148, Ан-158), транспортних літаків (Ан-74, Ан-124), вертольотів (М-2 і М-8) та авіаційних двигунів (Д-18Т, Д-436-148). Крім того, всі заходи Програми націлені на випуск техніки, мають потенціал для експорту на зовнішні ринки.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман