Google і Facebook заплатять $455 тисяч за порушення правил політичної реклами

"Ми докладаємо максимум зусиль, щоб захистити чесність виборів і запобігти іноземне втручання. Ми вважаємо, що усі оголошення на Facebook мають бути прозорими", - зазначила вона.
Водночас у Google повідомили, що у цьому році ввели в дію кілька інструментів для забезпечення прозорості на федеральних виборах у США. За словами представника компанії, "вони шукають способи вивести ці способи на державний рівень".
Також, Блок Петра Порошенка "Солідарність" з 2016 року співпрацює з ТОВ "Постмен-Україна", це підприємство для партії розміщує рекламу у Facebook. Партія з 2016 року по 2 квартал 2018 року виплатила ТОВ "Постмен-Україна" 4,7 млн грн.
Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!