Кабмін вирішив змінити утилізаційний податок до вимог СОТ
Про це повідомив радник президента-керівник головного управління АП з питань міжнародних відносин Андрій Гончарук.
За його даними, Мінекономрозвитку розробило і направило на погодження до центральних органів виконавчої влади законопроекти для внесення змін до закону про утилізаційному податок і в Податковий кодекс.
"Метою прийняття зазначених законопроектів є необхідність усунення положень законодавства, що не відповідають зобов'язанням України як члена СОТ. Проектами передбачається перш за все усунення дискримінації між суб'єктами господарювання, що виробляють транспортні засоби, щодо прийняття на себе зобов'язань забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, а також про звільнення від сплати податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", - зазначив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З авто, які ввезли до осені, утилізаційний збір стягуватись не буде, - ДАІ
У той же час він додав, що утилізація автомобілів є прибутковим бізнесом.
"Досвід більшості країн-членів ЄС доводить, що діяльність, пов'язана з утилізацією, є прибутковим бізнесом і не вимагає заходів з боку уряду для його розвитку", - зазначив радник президента.
Гончарук наголосив, що Україна є послідовною в питаннях забезпечення недискримінаційного характеру торгівлі, а також дотриманні відповідних положень в угодах про вільну торгівлю.
За його словами, підготовлені міністерством зміни дозволять Україні узгодити норми закону про утилізаційному податок з принципами СОТ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кабмін обіцяє субсидії на придбання нових українських автомобілів
Нагадаємо, 1 вересня в Україні набув чинності утилізаційний податок на імпортні транспортні засоби.
Базова ставка податку для імпортних легкових автомобілів становитиме5,5 тис грн, а для вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки - 38 тис грн. Підсумкова сума утилізаційного збору залежатиме від спеціального коефіцієнта.
Для нових легкових автомобілів значення коефіцієнта становить 86-550% від базової ставки (4,73-30,2 тис грн) залежно від об'єму двигуна, а для машин старше трьох років - 530-3501% (29,1-192, 5 тис грн).
Для нових вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки коефіцієнт сягне 50-290% (19-110,2 тис грн), а для старих - 88-1180% (33,4-448,4 тис грн).
За матеріалами: Економічна правда