Китай підтримав свій експорт девальвацією валюти на 1,1%
Про це пише International Business Times.
Сьогодні, 13 серпня, Народний банк Китаю девальвував національну валюту ще на 1,1% - до значення 6,4010 юанів за $1. До такого значення валюти не послаблювалася з липня 2011 р., після девальвації юаня на 4,65% за 3 дня.
Нагадаємо, цього тижня Центробанк Китаю вже двічі послаблював юань - на 1,6% 12 серпня і на 1,85% 11 серпня. Після другої хвилі девальвації національної валюти, пише International Business Times, на міжнародному ринку стали міцніти побоювання нового витка валютної війни. Особливо після коментарів експертів про те, що своїми діями Центробанк Китаю прагне підтримати експорт. У матеріалі наводяться також непідтверджені дані про те, що уряд Китаю планує девальвувати національну валюту до 10%.
В Народному банку Китаю при цьому відзначають, що зміна вартості юаня спрямовано на зміцнення рівня довіри до національної валюти і підтримку його інтернаціоналізації.
Як повідомляв iPress.ua, учасники нової міжнародної фінансової організації на чолі з Китаєм, а саме 57 держав, у тому числі Індія, Росія і Німеччина підписали акт про створення Азіатського банку інфраструктурних інвестицій.
За інформацією, статутний капітал АБІІ становить $100 мільярдів. Китаю належать найбільша частка в новому банку - 20,06%, що дає йому право вето. Частка Індії становить 7,5%, Росії - 5,9% і ФРН - 4,1%. Агентство зазначає, що Німеччина є четвертим за величиною інвестором АБІІ і найважливішою державою-учасницею, що знаходяться за межами азіатського регіону. Вона внесе в статутний капітал АБІІ $900 млн і надасть кредитні гарантії на період з 2016 по 2019 роки на суму в $3,6 млрд.
США і Японія відмовилися від участі в АБІІ. На думку критиків, цей банк покликаний скласти конкуренцію Світовому банку і Азіатському банку розвитку (АБР). Однак Німеччина, Великобританія, Франція, Італія та інші країни наголошують, що АБІІ створюється в першу чергу на додаток до вже існуючих фінансових організацій, щоб забезпечити зростаючі потреби у сфері фінансування інфраструктурних проектів в Азії.