Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Китай відмовився будувати міст через Керченську протоку до "російського Криму"

Китай відмовився будувати міст через Керченську протоку до
Фото: ria.ru
В офіційному переліку з 47 документів, підписаних у рамках офіційного візиту президента Росії Путіна до Китайської Народної Республіки, відсутні будь-які угоди, щодо будівництва мосту через Керченську протоку.

Таким чином, раніше широко розтиражовані в російських ЗМІ повідомлення про нібито участь у фінансуванні проекту з боку China International Fund Ltd (CIF) та будівництві - державної China Railway Construction Corporation (CRCC) не відповідають дійсності, пише "Укрінформ".

"Участь або неучасть Китаю в проекті будівництва Керченського мосту - це індикатор реального ставлення Піднебесної до окупації Криму, - говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк. - Відсутність угоди сигналізує про те, що Пекін не інвестуватиме мільярди в території з невизнаним статусом".

Раніше китайські компанії висловлювали інтерес до будівництва порту на території Криму у складі України - відповідний меморандум був підписаний у грудні 2013 року.

Польові інженерні вишукування на суші і морі, необхідні для підготовки варіантів і типів переходу через Керченську протоку, повинні бути завершені до 1 червня.

Як повідомляв iPress.ua, президент Росії Володимир Путін розпорядився побудувати Керченський міст в двох варіантах - автомобільному та залізничному.

ЧИТАЙТЕ: Україна ще може поборотись за Керченську протоку, - дипломат

Раніше на обговоренні пропозицій щодо будівництва моста через Керченську протоку, було запропоновано  створити підвісну канатну дорогу, міст з намитим через Керченську протоку штучним островом або мегалітичну споруду.

Згідно з кошторисною документацією ВАТ "Транспортний перехід через Керченську протоку" отримає від ФЦПФ 700 млн рублів (близько $20 млн) на підготовку проекту.

Початкова вартість контракту становила 384 млн рублів ($11 млн).

Міністр транспорту Росії Максим Соколов зазначив, що обсяг фінансування будівництва мостового переходу через Керченську протоку може скласти 100 млрд рублів ($2,8 млрд) і навіть перевищити цю суму, якщо буде обраний варіант прокладки по мосту двох шляхів залізниці.

Для будівництва знадобиться щонайменше 3,5 роки.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян