Китай відмовився будувати міст через Керченську протоку до "російського Криму"
Таким чином, раніше широко розтиражовані в російських ЗМІ повідомлення про нібито участь у фінансуванні проекту з боку China International Fund Ltd (CIF) та будівництві - державної China Railway Construction Corporation (CRCC) не відповідають дійсності, пише "Укрінформ".
"Участь або неучасть Китаю в проекті будівництва Керченського мосту - це індикатор реального ставлення Піднебесної до окупації Криму, - говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк. - Відсутність угоди сигналізує про те, що Пекін не інвестуватиме мільярди в території з невизнаним статусом".
Раніше китайські компанії висловлювали інтерес до будівництва порту на території Криму у складі України - відповідний меморандум був підписаний у грудні 2013 року.
Польові інженерні вишукування на суші і морі, необхідні для підготовки варіантів і типів переходу через Керченську протоку, повинні бути завершені до 1 червня.
Як повідомляв iPress.ua, президент Росії Володимир Путін розпорядився побудувати Керченський міст в двох варіантах - автомобільному та залізничному.
ЧИТАЙТЕ: Україна ще може поборотись за Керченську протоку, - дипломат
Раніше на обговоренні пропозицій щодо будівництва моста через Керченську протоку, було запропоновано створити підвісну канатну дорогу, міст з намитим через Керченську протоку штучним островом або мегалітичну споруду.
Згідно з кошторисною документацією ВАТ "Транспортний перехід через Керченську протоку" отримає від ФЦПФ 700 млн рублів (близько $20 млн) на підготовку проекту.
Початкова вартість контракту становила 384 млн рублів ($11 млн).
Міністр транспорту Росії Максим Соколов зазначив, що обсяг фінансування будівництва мостового переходу через Керченську протоку може скласти 100 млрд рублів ($2,8 млрд) і навіть перевищити цю суму, якщо буде обраний варіант прокладки по мосту двох шляхів залізниці.
Для будівництва знадобиться щонайменше 3,5 роки.