Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Львівські перевізники розпродують автобуси, куплені до Євро-2012

Львівські перевізники розпродують автобуси, куплені до Євро-2012
Фото: autocentre.ua
У Львові деякі перевізники вже почали продавати придбані у 2011-12 роках зручні низькопідлогові автобуси.

Про це повідомив директор ТзОВ "Успіх-БМ", що обслуговує маршрути №47А, 48, 49, 50, 51, 53, Юрій Мельник у коментарі "Погляду".

Оператор ринку нарікає, що приватним транспортним фірмам Львова економічно не вигідно утримувати великогабаритні, низькопідлогові автобуси.

"Перед нами ставлять вимогу - треба покращувати сервіс, а з чого його покращувати, коли з 2008 року у Львові не придбаний жоден новий автомобіль. Просто не має ресурсів для цього", - наголосив він. 

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Львівський транспорт: інтерактивний музей автобусобудування просто неба 

Мельник також зауважив, що у минулому році все ж завезли старі низькопідлогові машини, але це єдине покращення, яке собі може дозволити перевізник.

"Однак ці транспортні засоби зараз можуть отримати зворотній результат. Підвищення тарифів на проїзд немає - їх експлуатувати не вигідно. Тому потихеньку перевізники починають їх продавати. Відкрийте "Ваш магазин" скільки є оголошень про продаж цих автомобілів", - закцентував перевізник. 

Print Screen

За його словами, доходи від перевезення пасажирів у Львові саме на великогабаритних низькопідлогових автобусах не покривають видатки з їх обслуговування. Тому перевізники не в змозі виділити кошти на придбання нового транспорту. 

"Машини заправляють на 1,1-1,5 тис гривень, залежить від маршруту. Є багато пільговиків. Вони зазвичай йдуть у великі автобуси. Відповідно водій збирає півтори тисячі гривень. Ще плюс податки - перевізнику залишається 100 гривень. Це просто смішно", - резюмував Мельник. 

На сьогодні в автопарках Львова в стані консервації стоять кілька десятків автобусів: у ПАТ "АТП 14630" - 17 одиниць (з них 7 низькопідлогових), у ЛКП АТП №1 – 15 одиниць (всі великі низькопідлогові), у ТОВ "Міра і К" - 6 одиниць, у ТОВ "Фіакр – Львів" 8 одиниць (з них 3 низькопідлогові).

Машини, які зараз стоять поламані, закупили до ЄВРО-2012 у 2011 році. Загалом, на АТП-1 є 33 "ЛАЗівських" автобуси.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times