Новим трендом в інвестуванні стають акції модних домів
Хвиля продажів одягу класу люкс напередодні Тижня моди в Парижі додала два нових імені до списку мільярдерів за версією Bloomberg - це італійці Доменіко Дольче і Стефано Габбана. Обидва заробили минулого року понад $2 млрд, пишуть "Вести экономика".
2013 рік стартував з істотного зростанням вартості акцій виробників предметів розкоші. Наприклад, капіталізація британської Burberry Group PLC в перші тижні нового року зросла на 13%, тоді як за весь минулий рік компанія додала у вартості лише 3,5%.
У прибутку і французька компанія PPR, яка володіє такими модними брендами, як Gucci, Stella McCartney, YSL, Balenciaga і Brioni: папери холдингу моди подорожчали вже приблизно на 9%.
У мультибрендовому магазині одягу https://gucci.studio-fashion.com зауважують, що при цьому ціни на моделі з останніх колекцій Gucci залишаться доступними для усіх прошарків населення
За словами учасників ринку, зростання спостерігається у всіх модних домах.
Азіати купують найдорожче
"Для моди от кутюр з'явилися нові ринки - ними стали деякі країни, які розвиваються. Ми виразно точно можемо говорити про появу нових ринків зразок Азії, Росії, Бразилії та Близького Сходу", - зауважує президент on-line тренд-бюро Fashionsnoops Лілі Береловіч.
З огляду на галопуючі темпи зростання індустрії моди, які випереджають ринок, аналітики рекомендують купувати акції виробників одягу класу люкс, тим паче, що котирування більшості з них знаходяться на високому рівні. Вони зростатимуть і надалі, кажуть експерти.
ДИВІТЬСЯ ФОТО ТА ВІДЕО: Модна осінь 2013: найсвіжіші тренди
На тлі поліпшення головних макроекономічних показників у всьому світі, споживачі знову купуватимуть дорогий одяг та аксесуари. Головна надія на Китай. За два роки його частка на глобальному ринку товарів категорії люкс сягне 40%. Регіон, який ледь не став "могильником" високої моди через дешеву робочу силу і безпардонних підробок виробів кутюр'є, тепер робить їм касу.
"Порівняно з 2011, минулоріч зростання становило 80%. Перш за все воно спричинене показниками в Азії, зокрема в Китаї. Цього року ми очікуємо зростання на 30-40%, якщо судити з цифер і хороших відгуків після тижня моди", - коментує генеральний директор і головний дизайнер швейцарського Будинку моди Philipp Plein Філіп Плейн.
Клієнти хочуть ексклюзивне
Брендам необхідно постійно поліпшуватися: інвестувати у виробництво нових товарів, в технології, дослідження, дизайн, зауважує гендиректор компанії Santoni Джузеппе Сантоні.
"Звичайно, колекції повинні відрізнятися інноваціями і креативністю. Бренди, які можуть скласти всі ці складові в єдину формулу, зазвичай отримують чудові результати", - пояснив він.
Загальносвітові потреби в одязі і, відповідно, попит на них зростає разом з населенням планети.