РФ призупинила фінансування керченського мосту
Про це йдеться в листі гендиректора компанії Андрія Кириленка першому заступнику міністра транспорту Євгену Дітріху і главі Росавтодору Роману Старовойту.
Згідно з матеріалами порталу держзакупівель, останній раз кошти компанія отримувала 1 грудня 2015 року, повідомляє Forbes.
Всього у 2015 році компанії перерахували 48,9 млрд рублів, на 2016 рік заплановано ще 65,4 млрд рублів.
Кириленко наголошує, що причина затримки оплати в "особливості банківського і планованого казначейського супроводу" і просить вирішити проблему. За його словами, "на будівництві об'єкта склалася вкрай критична ситуація" і подальші затримки внесення змін до розпорядження уряду про будівництво Керченського мосту від 30 січня 2015 року неприпустимі.
Він додав, що "Стройгазмонтаж" вже задіяв у будівництві понад 150 компаній, 2 200 будівельників та більше ніж 220 одиниць техніки, але зараз власні ресурси компанії "повністю вичерпані".
Джерело видання також зазначило, що аванс повністю витрачений, а на будівництві не вистачає дорогого обладнання: для нормальної динаміки робіт повинно бути мінімум 30 важких гусеничних кранів (зараз їх близько десяти) і мінімум 30 гідромолотів ударною силою в 35 тонн. Зараз їх майже в два рази менше, і вони постійно ламаються через проблемні ґрунти. Купити таке обладнання, за словами джерела, непросто: всі "штучне" і іноземне – від замовлення до поставки проходить 4-7 місяців.
У свою чергу, адресати листа запевнили, що все під контролем і гроші будуть виділені.
Нагадаємо, що Керченський міст повинен зв'язати окупований Крим і Росію. У Кремлі хочуть відкрити робочий рух в грудні 2018 року, остаточна здача об'єкту запланована на червень 2019-го.
Раніше у міністерстві транспорту Росії підрахували, що будівництво моста через Керченську протоку коштуватиме росіянам не менш ніж у 50 млрд рублів.
Для будівництва знадобиться щонайменше 3,5 роки.
"Стройгазмонтаж" Ротенберга призначили генпідрядником з будівництва Керченського мосту в січні 2015 року без конкурсу.