Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

РФ відмовляється повертати понад 400 літаків, орендованих в іноземних компаній

РФ відмовляється повертати понад 400 літаків, орендованих в іноземних компаній
Фото: aviarf.ru
російські авіакомпанії відмовляються повертати понад 400 літаків, орендованих у іноземних компаній, та ряд їхніх запчастин після введення санкцій проти рф за її вторгнення в Україну.
Про це повідомляє The Washington Post.
 
В аналітичній компанії Cirium заявили, що через це рішення російської сторони іноземні лізингові компанії змушені подавати страхові претензії на 10 мільярдів доларів.
 
За словами Рісто Маеотса, виконавчого директора авіаційної компанії в Естонії, яка не змогла повернути кілька двигунів з росії Рісто, незважаючи на звернення великої уваги Заходу на конфіскацію яхт, що належать російським олігархам, ситуація з літаками є набагато важливішою.
 
"Що Захід буде робити з яхтами — рибалити? росіяни можуть зробити набагато більше з літаками. Тому у короткостроковій перспективі, вони отримали досить хорошу угоду", - додає він.
 
У Cirium зазначають, що з 968 літаків російського комерційного флоту напередодні вторгнення рф в Україну 515 належали іноземним лізинговим компаніям.
 
Як повідомлялося, президент росії володимир путін дозволив реєструвати в росії іноземні судна, що знаходяться в лізингу. Видача російських сертифікатів дасть змогу використовувати їх на внутрішніх рейсах.
 
24 лютого росія почала новий етап війни проти України – повномасштабний наступ. Ворог здійснює масовані обстріли та бомбардування українських міст і сіл.
 
Після початку війни проти росії було запроваджено масштабні санкції з боку світової спільноти, у тому числі в авіасфері. Євросоюз запровадив заборону на експорт у росію товарів і технологій, що використовуються в авіаційному та космічному секторах, а також на страхування та технічне обслуговування товарів, пов'язаних з цими галузями.
 
Авіавиробники Boeing та Airbus заявили про припинення технічного обслуговування та підтримки російських авіакомпаній та постачання їм запчастин.
 
У червні Вищий господарський суд Коломбо заборонив літаку російської авіакомпанії «Аерофлоту» залишати Шрі-Ланку.
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян