Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

росія навчилася ремонтувати двигуни західних літаків через два роки санкцій

росія навчилася ремонтувати двигуни західних літаків через два роки санкцій
Фото: rg.ru
росіяни навчилися ремонтувати авіадвигуни CFM56-5B і 7B, які є одними з найпопулярніших у світі.

Через два роки санкцій технічний підрозділ приватної авіакомпанії росії S7 навчився ремонтувати авіадвигуни літаків Boeing 737 та Airbus A320.

Про це російському виданню "Комерсант" розповіли джерела у трьох авіакомпаніях країни-агресорки.

Видання пише про двигуни CFM56-5B і 7B, які вважаються одними з найпопулярніших у світі. В росії їх налічується близько 800, а найбільша кількість перебуває в експлуатації у групи "Аерофлот".

Санкції США та ЄС, запроваджені через війну в Україні, ще у лютому 2022 року позбавили російських авіаперевізників підтримки виробників. Авіакомпанії рф майже не мали можливості для вивезення техніки на капремонт за кордон, а найскладніші роботи, пов'язані з відновлення гарячої частини двигунів, не були освоєні, розповіло одне з джерел "Комерсанта".

Тепер S7 планує надавати послуги з капремонту модулів турбіни низького тиску (ТНД), компресора низького тиску (КНД) та гарячої частини – газогенератора. За словами одного зі співрозмовників видання, капремонт ТНД та КНД CFM56 може тривати 70-80 днів. При цьому вартість буде порівнянна з цінами за кордоном "і буде нижчою, ніж ціна покупки" двигуна, бувшого у використанні.

Через зниження виробництва та зростання попиту на вживані двигуни з боку росії у світі виник дефіцит CFM56, особливо складно знайти CFM56-7B, кажуть співрозмовники видання. Рівень технологій, що застосовуються в CFM56, "не виглядає дуже складним" для росії, вважає глава "Авіапорта" Олег Пантелєєв. За його словами, першим у країні роботами з CFM56 зайнялося "Трансаеро", після цього компетенції з ремонту двигунів почали розвивати у S7.

CFM56 – один із найпоширеніших у світі двигунів, зазначає директор з досліджень та розробок Infomost Consulting Олексій Синицький. За його словами, модель відома тривалим терміном служби: типовий наліт залежно від умов експлуатації становить 40-60 тис. льотних годин, або 10-20 тис. злітно-посадкових циклів без зняття з крила, що становить 8-12 років.

До введення санкцій освоєння ремонту гарячої частини двигуна в росії вважалося недоцільним через високу вартість за наявності закордонних сервісів.

Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Трамп і Україна. Чому це
Трамп і Україна. Чому це "гірше за Ялту" – Філліпс О'Брайен
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії  проти Європи – ERIC
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії проти Європи – ERIC
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер